kabeldeigen Skrevet April 23, 2006 Skrevet April 23, 2006 Heisann, har et lite problem med kjørecomputeren min. Hver j..... gang jeg starter opp bilen, for jeg vite at ryggelys er defekt. Noe det ikke er.. Noen her inne som har hatt dette problemet??? Og kanskje en ide hva som gjør at denne feilmeldingen kommer opp i displayet på kjørekomputeren. Takker for svar............
Rope Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 Jeg har samma greia, men har ikke gjort noe med det. Det er nevnt tidligere her i forumet at man må dra på et BMW verksted for å kalibrere det på nytt eller noe sånt.
rohose Skrevet April 24, 2006 Skrevet April 24, 2006 Noen ganger kan det hjelpe og bare skifte pæra,det skader ikke å prøve det hverfall...
Jungel Skrevet April 28, 2006 Skrevet April 28, 2006 Jeg har det samme problemet med min bil.. Pluss at jeg har en hel haug andre feilmeldinger... Alt fungerer på den men det kommer alikevel opp feilmld... Hvor mye koster det å få kjørekomp. kallibrert da?
OKSE Skrevet April 28, 2006 Skrevet April 28, 2006 Det som kan vere problemet her er: feil Watt-styrke eller dårleg kontakt/irr. Ville kontrollert dette først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå