Gå til innhold

Kor mykje senk på E46 sedan me 19"????


Anbefalte innlegg

skal til å bestille fjøre no i første omgong tenkte ej.

nåken som he anbefalinga`??? ser dei he eibach fjøre på GS, e d bra greier? koed hadde FK, men he ikkje heilt trua på d.. men kan no vere dei e bra dei også? blir 40/20 ja..

håpe felgane kjeme imårgå!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":30u65lok]Mulig de kraftige felgene gir en illusjon av at den er lavere enn den egentlig er(?)

Kan nok stemme det. Sto ved siden av en annen sedan her en dag med samme senk. Han hadde andre 19" felger enn meg. Så ut som om mine var mye større. Uansett så var høyden på de to bilene ganske så like.

Synes faktisk E46 med 19" bør senkes en god del. Synes min er litt for høy forran.

q2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp justerbart senkesett så er du sikker på at det blir bra .Har montert mange senkesett på bmw og kjøper man 40 senking kan du risikere at det ikke blir no forskjell å kjøper man 60 senking så blir det for laft å hjulene subber. Det er viktig at man kan kjøre hardt uten at det subber i hjulbuene. å har man justerbart kan men justere stivhet å høyde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønna mej ikkje heilt på dissa senkesetta.. virka som en mm ikkje e en mm alltid! bruka ulike merke forskjellige metoda å måle på når dei oppgir kor mykje ett senkesett faktisk senka bilen???

såg veldig fin bilen din John H, men syns bilen til mortena såg like lav ut bak med 40/20 senk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cobra er veldig bra. Der får du de mm dem oppgir. Uansett så er justerbart å foretrekke synes nå jeg. Da får jeg den slik jeg vil ha den. Hvis man virkelig skal skeie ut er jo trykk justerbart begge retninger helt konge da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

justerbart hadde absolutt våre d beste ja, men he blitt som mykje penga ut no i d siste att ej kosta ikkje på mej d no.. kjøpte bere fjøre no i dinne omgong.. fe no håpe d blir passeli iallefall, litt surt viss ikkje da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...