Gå til innhold

Forbanna


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Faen blir så iritert over enkelte mora..... , dem klarer ikke bare å la vær, var på oslo trafikkstasjon idag, parkerte bilen min i parkeringen der og når jeg var ferdig inne la jeg merke til svære riper på hele bilen fra langt avstand, dype stygge riper, en nyere type audi a3 var parkert ved siden av meg og bilen hans så helt jævlig ut med all den ripinga..

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke sinnet mitt nådd toppen på dette, er tross alt gammel bil og er ikke så dyr heller, men selvom gammel eller ny, billig eller dyr, dette er surt, men synes synd på auda eiern, var faktisk ganske pen kjerre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit hvordan du har det!

Har opplevd det samme på frontdøra mi..

Og vedkommende hadde ikke nok mot til å legge igjen tlf nr/ adresse.

F... ass, blir så irritert. Når sånt skjer, bør ihvertfall de skyldige melde seg! :evil:

Regner med at du har fått tak i ansvarlig? Hvis ikke "Hunt him down" :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit hvordan du har det!

Har opplevd det samme på frontdøra mi..

Og vedkommende hadde ikke nok mot til å legge igjen tlf nr/ adresse.

F... ass, blir så irritert. Når sånt skjer, bør ihvertfall de skyldige melde seg! :evil:

Regner med at du har fått tak i ansvarlig? Hvis ikke "Hunt him down" :twisted:

Det er ikke blitt laget riper tilfeldigvis, det er hærverk, noen gikk løs med nøkkel eller no på bilen. Både på min og audaen som var parkert ved bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

surt!! fy faen slike fålk skulle hatt så jæveli juling at de ikke klarer å stå på bena etterpå!! så sinnsykt irriterende! håper virkelig du får tak i de som har gjort det! de burde jaggu fått betale får seg!

vet du om det er kamera overvåket parkering forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette skjedde på risløkka (biltilsynet i Oslo),så skal de ha kameraer over hele plassen!!Finner du de som gjorde det så PM meg,vi graver dem ned sammen,lover at jeg ikke sier noe til noen om noe som ikke har skjedd!!!(og finner jeg dem,PMer jeg til deg og vi graver sammen!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...