Stjernstedt Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Hei Har sett på denne: http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=875573 Hvor mye må jeg totalt ut med for å få norske skilter på den? Noen som har en fin kalkulator side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 vet ikke hvor bra denne er..men en pekepinn gir den sikkert! http://www.dinside.no/php/art.php?id=104524 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 www.toll.no har en god kalkulator! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 10500skr blir 88473nkr 196 694 koster bilen ferdig imp til norge.. valutakalk: http://www.aftenposten.no/nyheter/okono ... 029508.ece importkalk: http://www.dinside.no/php/art.php?id=10 ... ekt_type=1 men fin bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 testety dem og fikk samme sum i kroner og øre ca 211000 vis den har 2,5l og 170 hk..stemmer ikke det lr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 hva slags pris skrev du inn på bilen da, den norske eller svenske!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 196 694 koster bilen ferdig imp til norge..quote] Det var ikke så billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 www.tyskland.org jeg regnet litt på det, og den kommer inn på kr. 194837,-. da hadde jeg satt vekten til 1470kg, men jeg er ikke helt sikker på hva den helt riktige vekten er. innkjøptspris ble 88200,-, men her er det sikkert mer å hente ved pruting og evt lavere kvittering.. i tillegg kommer reise/henting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Det er slikt som DETTE HER at Eu slår HARDT ned på når det gjelder Norges avgiftspolitikk. Det at en importert bil vil koste EKSTREMT mye mer enn en bil i Norge, er helt feil og ulovlig i følge EU. Det er derfor det nu blir utarbeidet nye avgiftsregler (innen nykjøp, import, oppgradering, you name it). Tror dere at Staten vil favorisere noe annet enn 1,4 - 1,3 - 1,2liter biler? NEPPE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Det er slikt som DETTE HER at Eu slår HARDT ned på når det gjelder Norges avgiftspolitikk. Det at en importert bil vil koste EKSTREMT mye mer enn en bil i Norge, er helt feil og ulovlig i følge EU. nå valgte jo han en ganske dyr 323 i sverige, så da sier det seg jo at den vil bli dyr inn i norge også. hvis han f.eks hadde valgt denne: http://www.autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=64678 så hadde den kommet inn på ca kr. 147000,- og det er jo litt mer vanlig pris for en slik bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Hmmm.. sant sant.. men fortsatt er det en del forskjeller. Ihvertfall på billigere biler. Er vel når man kommer opp i prisen at det begynner å "tjene seg" å importere (må være én grunn til folk importerer). Er jo bare å prøve å få inn en E34 535 fra tyskland. Koster jo snaue 20-40 000 der nede. Inn til norge, så snakker man langt over 100 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå