Gå til innhold

Importere fra sverige. Hjelp meg


Stjernstedt
 Share

Anbefalte innlegg

www.tyskland.org

jeg regnet litt på det, og den kommer inn på kr. 194837,-.

da hadde jeg satt vekten til 1470kg, men jeg er ikke helt sikker på hva den helt riktige vekten er.

innkjøptspris ble 88200,-, men her er det sikkert mer å hente ved pruting og evt lavere kvittering..

i tillegg kommer reise/henting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slikt som DETTE HER at Eu slår HARDT ned på når det gjelder Norges avgiftspolitikk. Det at en importert bil vil koste EKSTREMT mye mer enn en bil i Norge, er helt feil og ulovlig i følge EU. Det er derfor det nu blir utarbeidet nye avgiftsregler (innen nykjøp, import, oppgradering, you name it). Tror dere at Staten vil favorisere noe annet enn 1,4 - 1,3 - 1,2liter biler? NEPPE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slikt som DETTE HER at Eu slår HARDT ned på når det gjelder Norges avgiftspolitikk. Det at en importert bil vil koste EKSTREMT mye mer enn en bil i Norge, er helt feil og ulovlig i følge EU.

nå valgte jo han en ganske dyr 323 i sverige, så da sier det seg jo at den vil bli dyr inn i norge også.

hvis han f.eks hadde valgt denne:

http://www.autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=64678

så hadde den kommet inn på ca kr. 147000,- og det er jo litt mer vanlig pris for en slik bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. sant sant.. men fortsatt er det en del forskjeller. Ihvertfall på billigere biler. Er vel når man kommer opp i prisen at det begynner å "tjene seg" å importere (må være én grunn til folk importerer).

Er jo bare å prøve å få inn en E34 535 fra tyskland. Koster jo snaue 20-40 000 der nede. Inn til norge, så snakker man langt over 100 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...