Stjernstedt Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Hei Har sett på denne: http://www.bytbil.com/carinfo.cgi?cid=875573 Hvor mye må jeg totalt ut med for å få norske skilter på den? Noen som har en fin kalkulator side? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stiifen Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 vet ikke hvor bra denne er..men en pekepinn gir den sikkert! http://www.dinside.no/php/art.php?id=104524 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimc Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 www.toll.no har en god kalkulator! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cornelius Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 10500skr blir 88473nkr 196 694 koster bilen ferdig imp til norge.. valutakalk: http://www.aftenposten.no/nyheter/okono ... 029508.ece importkalk: http://www.dinside.no/php/art.php?id=10 ... ekt_type=1 men fin bil da Link to comment Share on other sites More sharing options...
stiifen Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 testety dem og fikk samme sum i kroner og øre ca 211000 vis den har 2,5l og 170 hk..stemmer ikke det lr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cornelius Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 hva slags pris skrev du inn på bilen da, den norske eller svenske!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjernstedt Posted April 24, 2006 Author Share Posted April 24, 2006 196 694 koster bilen ferdig imp til norge..quote] Det var ikke så billig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 www.tyskland.org jeg regnet litt på det, og den kommer inn på kr. 194837,-. da hadde jeg satt vekten til 1470kg, men jeg er ikke helt sikker på hva den helt riktige vekten er. innkjøptspris ble 88200,-, men her er det sikkert mer å hente ved pruting og evt lavere kvittering.. i tillegg kommer reise/henting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Det er slikt som DETTE HER at Eu slår HARDT ned på når det gjelder Norges avgiftspolitikk. Det at en importert bil vil koste EKSTREMT mye mer enn en bil i Norge, er helt feil og ulovlig i følge EU. Det er derfor det nu blir utarbeidet nye avgiftsregler (innen nykjøp, import, oppgradering, you name it). Tror dere at Staten vil favorisere noe annet enn 1,4 - 1,3 - 1,2liter biler? NEPPE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Det er slikt som DETTE HER at Eu slår HARDT ned på når det gjelder Norges avgiftspolitikk. Det at en importert bil vil koste EKSTREMT mye mer enn en bil i Norge, er helt feil og ulovlig i følge EU. nå valgte jo han en ganske dyr 323 i sverige, så da sier det seg jo at den vil bli dyr inn i norge også. hvis han f.eks hadde valgt denne: http://www.autopower.se/powerborsen/bmw.asp?id=64678 så hadde den kommet inn på ca kr. 147000,- og det er jo litt mer vanlig pris for en slik bil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Hmmm.. sant sant.. men fortsatt er det en del forskjeller. Ihvertfall på billigere biler. Er vel når man kommer opp i prisen at det begynner å "tjene seg" å importere (må være én grunn til folk importerer). Er jo bare å prøve å få inn en E34 535 fra tyskland. Koster jo snaue 20-40 000 der nede. Inn til norge, så snakker man langt over 100 000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now