oeyvindt Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 1 år gamle bremsekalippere for ventilerte front, med skiver. 800,- Meget bra bremsekalippere bak for uventilerte skiver, uten skiver. 400,- M-tech kregningsstag bak 18mm, passer alle modeller. 400,- Nytt m-tech kregningsstag front 26mm, for 4-syl fra -92 eller nyere. 600,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigbjørn Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Mulighet for å fått bilde av krengestag bak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
oeyvindt Posted April 24, 2006 Author Share Posted April 24, 2006 Ja, gi meg epost adressen din så sender jeg bilde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Sunde Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Du har PM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Sunde Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Har du solgt bremsekaliperene og ventilerte skiver front enda? Jeg kjøper de gjerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts