Ingebrigtsen Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Hallo, jeg trenger høyre kanal bak til min e34. Har hørt med noen sjapper som driver med karosserideler men ingen hadde til den biln, noen som vet hvor jeg får tak i? eventuelt noen som har delebil de kan skjære ut en bit og selge til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 BMW har,ikke sikkert det er så veeeldig dyrt heller... Best passform er orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 BMW har,ikke sikkert det er så veeeldig dyrt heller... Best passform er orginalt. den bakerste meteren av kanalen til min e34 kostet 2.000,- det var en orginal bmw del. passelig stiv pris synes jeg, men var jo en suveren passform da. kjøpte den hos gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Hva 2000kr for 1 meter kanal?? Greit nok at den har perfekt passform men dette er jo ran nei da får jeg heller banke til en platebit selv, hvis ingen kan kappe ut en bit og selge meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgers Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 sjekk http://www.veng.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 Uff det som er trist er at de ikke har på veng heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lynet Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 Var ute etter kanaler selv, Kosta 2100kr hos bmw.(bakerste meter`n) Var å sjekka litt runt, og på http://www.motortechnik.no Sulle eg få den samme biten ,ORGINAL, for 1480kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Å det var jo endel billigere det da:) Jeg har løst problemet, jeg brukte rester etter en omega skjermbue og formet den til, blei god som gull:) Legger ut et bilde og Før Etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå