///MoePower Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Vet dette ikke er BMW akkurat.. Men hentet ut skiltene til lettmotorsykkelen min i dag etter totalrestaurering, og syns det så GRUSOMT stort ut!! Har sett flere ganger her på bimmers ei nettside som produserer skilt i valgfrie farger, og tekst.. Finner ikke igjen noen av de linkene uansett hvor mye jeg søker! Så spørsmålet mitt er: Hvor kan jeg bestille sånn lite skilt?? Skal ha ett hvitt ett med sort tekst.. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Snakker vi mopedskiltet? Hvis det lages selv, så snakker vi at du får en stor bot for dokumentforfalskning. Kan være mer straff også. Du vil ihvertfall slite, og bli avskiltet på stedet. Du må huske på at skiltet er noe av det første politiet ser etter. uansett om du har gjort noe eller ikke. Ser de noe som ikke stemmer av størrelse, så slår de enkelt og kjapt ned på slikt. Du vil jo ha korrekt nummer på skiltet (ellers er du virkelig på bærtur), så de vil jo enkelt finne ut hvor du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Skal ha det på lettsykkelen min. Vet det ikke er lovlig uten å ha fått det godkjent hos biltilsynet, men jeg er en av de som "tar sjansen" for å si det sånn.. Lurer bare på hvor man kan bestille slike? Lettsykkelen har jeg brukt mange tusen kroner på å lakkere, å restaurere nå, o byttet alt av slitedeler osv osv, og den er strøken, slank og "sexy" Og når jeg satte på skiltet så den jo helt for jævlig ut!! Det store skiltet bakpå, under den lille baklykta mi! Tro meg... Dere ville ikke likt det dere heller!! Dessuten så koster det "bare" 2000kr i bot om man blir tatt med hjemmelaget skilt.. Og det er ingentilg med tanke på at det koster 8800kr i året å ha den registrert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 http://www.expon.no/ Søk på "skilt" eller "pynteskilt" så finner du mye rart Skal selv ha meg lite skilt foran til sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Du kan jo bare fare bort på tromsprodukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Dessuten så koster det "bare" 2000kr i bot om man blir tatt med hjemmelaget skilt.. sier hvem ?? fikk 6 lapper for det for noen år siden! er ikke no standar bot når det gjelder dok falsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Men 5-6k, det var vel for en bil eller? Vet ikke om 2000kr stemmer, men har hørt det nå nylig.. Har faktisk ikke tenkt på tromsprodukt enda jeg fikk meg nytt skilt derifra nettopp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Dessuten så koster det "bare" 2000kr i bot om man blir tatt med hjemmelaget skilt.. Og det er ingentilg med tanke på at det koster 8800kr i året å ha den registrert!! Vurderer du å kutte forsikring/årsavgift mot å kjøre med falske skilt for å spare penger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå