Gå til innhold

Hvor bestille lite skilt?


///MoePower
 Share

Anbefalte innlegg

Vet dette ikke er BMW akkurat..

Men hentet ut skiltene til lettmotorsykkelen min i dag etter totalrestaurering, og syns det så GRUSOMT stort ut!! :?

Har sett flere ganger her på bimmers ei nettside som produserer skilt i valgfrie farger, og tekst..

Finner ikke igjen noen av de linkene uansett hvor mye jeg søker!

Så spørsmålet mitt er:

Hvor kan jeg bestille sånn lite skilt??

Skal ha ett hvitt ett med sort tekst..

På forhånd takk! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi mopedskiltet?

Hvis det lages selv, så snakker vi at du får en stor bot for dokumentforfalskning. Kan være mer straff også. Du vil ihvertfall slite, og bli avskiltet på stedet.

Du må huske på at skiltet er noe av det første politiet ser etter. uansett om du har gjort noe eller ikke. Ser de noe som ikke stemmer av størrelse, så slår de enkelt og kjapt ned på slikt.

Du vil jo ha korrekt nummer på skiltet (ellers er du virkelig på bærtur), så de vil jo enkelt finne ut hvor du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha det på lettsykkelen min.

Vet det ikke er lovlig uten å ha fått det godkjent hos biltilsynet, men jeg er en av de som "tar sjansen" for å si det sånn.. :?

Lurer bare på hvor man kan bestille slike?

Lettsykkelen har jeg brukt mange tusen kroner på å lakkere, å restaurere nå, o byttet alt av slitedeler osv osv, og den er strøken, slank og "sexy" :lol:

Og når jeg satte på skiltet så den jo helt for jævlig ut!! :evil:

Det store skiltet bakpå, under den lille baklykta mi! :?

Tro meg... Dere ville ikke likt det dere heller!! :roll:

Dessuten så koster det "bare" 2000kr i bot om man blir tatt med hjemmelaget skilt..

Og det er ingentilg med tanke på at det koster 8800kr i året å ha den registrert!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten så koster det "bare" 2000kr i bot om man blir tatt med hjemmelaget skilt..

Og det er ingentilg med tanke på at det koster 8800kr i året å ha den registrert!! :evil:

Vurderer du å kutte forsikring/årsavgift mot å kjøre med falske skilt for å spare penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...