mb190e Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Selger sett á 4 stk. BMW-ventilhetter med M3-logo. Bilder kan ses på qxl.no. Kjøp kan enten gjøres på qxl.no eller bgj@tromsfpu.no. Pris kun kr. 149,- + porto kr. 10,-. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 de har M logo, ikke M3 logo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Samt de får 316-en til folk til å gå fortere. Ca 10hk effektiv økning Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOREBMW Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 ja disse i tillegg til m merker på panser så har man sikkert 30hk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Spørs hvor lenge dokker har dem, jeg hadde mine BMW hetter i 1 dag før de var borte.. De datt sikkert av i fart.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mb190e Posted April 25, 2006 Author Share Posted April 25, 2006 He he, morsomt gjeng dette her! De ventilhettene jeg har for salg fungerer på samme måte som ordinære gummihetter, som skrus fast på ventilen på vanlig måte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 lol..ikke ta deg nær av det, gjengen er ganske grei egentlig men har litt sans for humor. forresten velkommen til forumet, 190e er fete biler det, er ganske glad i 16v bilene og evoene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Ja, kult å være på et BMW forum å kalle seg mb190e... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweety bimma Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Rett meg hvis jeg tar feil men tviler på at herr mb190e er blitt medlem her på forumet fordi han er en stor bmw fantast er vel bare en "salgannonse" Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrZZ Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Ikke det at jeg skal ha, men følger det med originalesken dem kom i? Evt kvittering? Er jo lite kjipt, selv om det er en liten sum, å kjøpe noe andre evt har stjålet (anklager deg selvsagt -ikke- for noe slikt). Er jo kjipt når folk tar ventilhetter. Hadde jeg vært en interessert kjøper, så hadde jeg ihvertfall krevd slikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jass Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 lol de fåes kjøpt på ebay til en billig penge Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Hva er vitsen med å rakke ned på en fyr fordi han prøver å selge noen ventilhetter med M-logo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mb190e Posted March 3, 2008 Author Share Posted March 3, 2008 Sent svar! He he... Til spørsmålene; 1. Ja, jeg har kjørt en del Mercedes, derfor kallenavnet mb190e. Men, nå kjører jeg BMW 328 IAT 2000-modell og er særdeles fornøyd med det!!! 2. Ventilhettene selges i original forpakning fra leverandør. Selger jo selvsagt ikke tyvegods. Jeg er fri på lageret for disse, men skaffe ved ønske fra forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts