BMWPower Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Nå har jeg endelig kjøpt meg ny bil, en 1996 mod 528ia. Er meget fornøyd med bilen Den var 100% orginal når jeg hentet den, så noen modifikasjoner må jo til Slik så den ut når jeg hentet den 15/4-06. Den var org senket 20mm, med sportunderstell. Men valgte alikevel og montere noen 50mm apex fjører. Og har kjøpt noen 8.5 0g 9.5*19" RH felger, ac snitzer look. Meget fornøyd med resultatet Ellers har jeg bestillt 2000 look lykter fremme og bak, hvite sideblinklys og M5 grill. Dette kommer torsdag/fredag håper jeg. Skal også ha komplett M5 styling og div andre småting. Flere bilder kommer, når delene er montert. Av utstyr i bilen er det: ABS, Airbag, Alarm, Antispinn, Cruisecontroll, El. just.speil, El.vinduer x 4, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer, Klimaautomatic, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Multifunskjons ratt, Original tlf., Radio/CD, Rollo, Ryggesensor, Servicehefte, Skinn, Skinn ratt, Skipose, Soltak, Sport understell, Startsperre, Treint, Utetemp., Varmeseter, Metallic, el.seter m/minne, vinter/sommerdekk på alufelger. Mye av dette er standard ja, men kopierte bare d som stod Er også el rullegardin, og kanon bra stereo med orginale subber. Små da, men spiller bra. El. just ratt og blendbare speil er d også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 nice kjerre:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 pen pen, bra du skal ha på ny look foran, da blir den rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Pen bil, og bedre blir den med de nye lyktene! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 pen pen, bra du skal ha på ny look foran, da blir den rå Takker, skal ha ny look bak også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Hei pen bil, gjorde seg med senking, var det mye jobb og senke den? Hører at det foran er bare og løsne oppe og dra ut hele og så løsne nede. Var det verre bak? Skal gjøre dette på kona sin bil til helgen skjønner du så litt småtips hadde vært fint og takknemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Fin vogn,gratulerer Blir bra når du får det andre på plass Men du har overskridi 40mm-grensa når man bare senker med fjærer, kan hende støtdempern tar kvelden etter en stund, men er jo bare snakk om 10mm, så maybe d går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 veldig lekker bil... litt for mye senkin... liker ikke når dekk forsvinner inn i hjulbuen... det ser ikke bra ut... ellers var det en meget fin bil. med 2000 look blir det meget bra ... vurdere å bytte lister også ... så utseende er komplett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Trur dette blir ein fin damemagnet... Legg ut flere bilder når du har montert de nye lyktene då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Evt så blir en bakrutesenker også MEGET snadder på E39-ene. Spesielt de som er mørke i farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Grattis! Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Hei pen bil, gjorde seg med senking, var det mye jobb og senke den? Hører at det foran er bare og løsne oppe og dra ut hele og så løsne nede. Var det verre bak? Skal gjøre dette på kona sin bil til helgen skjønner du så litt småtips hadde vært fint og takknemlig. Enkelt fremme ja, en del mer arbeid bak. Må ut med hattehylla, baksetet. Og da jeg har el. rullegardin så var d litt stress. Men går jo greit, tar bare litt ekstra tid. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Fin vogn,gratulerer Blir bra når du får det andre på plass Men du har overskridi 40mm-grensa når man bare senker med fjærer, kan hende støtdempern tar kvelden etter en stund, men er jo bare snakk om 10mm, så maybe d går bra. Dette går faktisk bra, da bilen er org senket, med sportunderstell. Er det faktisk org korte dempere på bilen Ellers hadde jeg bare senket den 40/30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 veldig lekker bil... litt for mye senkin... liker ikke når dekk forsvinner inn i hjulbuen... det ser ikke bra ut... ellers var det en meget fin bil. med 2000 look blir det meget bra ... vurdere å bytte lister også ... så utseende er komplett... Lister skal byttes ut ja, shadowline utv og inv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Evt så blir en bakrutesenker også MEGET snadder på E39-ene. Spesielt de som er mørke i farge Yes... Kommer også med tiden, sammen med M stylinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå