Gå til innhold

Min E39 528IA

Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig kjøpt meg ny bil, en 1996 mod 528ia.

Er meget fornøyd med bilen :D

Den var 100% orginal når jeg hentet den, så noen modifikasjoner må jo til :wink:

Slik så den ut når jeg hentet den 15/4-06.

112_1295.jpg

Den var org senket 20mm, med sportunderstell.

Men valgte alikevel og montere noen 50mm apex fjører.

Ali_097.jpg

Og har kjøpt noen 8.5 0g 9.5*19" RH felger, ac snitzer look.

Meget fornøyd med resultatet :D

Ali_110.jpg

Ali_104.jpg

Ali_108.jpg

Ellers har jeg bestillt 2000 look lykter fremme og bak, hvite sideblinklys og M5 grill. Dette kommer torsdag/fredag håper jeg.

Skal også ha komplett M5 styling og div andre småting.

Flere bilder kommer, når delene er montert.

Av utstyr i bilen er det:

ABS, Airbag, Alarm, Antispinn, Cruisecontroll, El. just.speil, El.vinduer x 4, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Just. ratt, Kjørecomputer, Klimaautomatic, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Multifunskjons ratt, Original tlf., Radio/CD, Rollo, Ryggesensor, Servicehefte, Skinn, Skinn ratt, Skipose, Soltak, Sport understell, Startsperre, Treint, Utetemp., Varmeseter, Metallic, el.seter m/minne, vinter/sommerdekk på alufelger.

Mye av dette er standard ja, men kopierte bare d som stod :wink:

Er også el rullegardin, og kanon bra stereo med orginale subber. Små da, men spiller bra. El. just ratt og blendbare speil er d også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei pen bil, gjorde seg med senking, var det mye jobb og senke den? Hører at det foran er bare og løsne oppe og dra ut hele og så løsne nede. Var det verre bak? Skal gjøre dette på kona sin bil til helgen skjønner du så litt småtips hadde vært fint og takknemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin vogn,gratulerer :D Blir bra når du får det andre på plass :D

Men du har overskridi 40mm-grensa når man bare senker med fjærer, kan hende støtdempern tar kvelden etter en stund, men er jo bare snakk om 10mm, så maybe d går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig lekker bil... litt for mye senkin... liker ikke når dekk forsvinner inn i hjulbuen... det ser ikke bra ut... ellers var det en meget fin bil. med 2000 look blir det meget bra ... vurdere å bytte lister også ... så utseende er komplett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pen bil, gjorde seg med senking, var det mye jobb og senke den? Hører at det foran er bare og løsne oppe og dra ut hele og så løsne nede. Var det verre bak? Skal gjøre dette på kona sin bil til helgen skjønner du så litt småtips hadde vært fint og takknemlig.

Enkelt fremme ja, en del mer arbeid bak. Må ut med hattehylla, baksetet.

Og da jeg har el. rullegardin så var d litt stress.

Men går jo greit, tar bare litt ekstra tid.

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin vogn,gratulerer :D Blir bra når du får det andre på plass :D

Men du har overskridi 40mm-grensa når man bare senker med fjærer, kan hende støtdempern tar kvelden etter en stund, men er jo bare snakk om 10mm, så maybe d går bra.

Dette går faktisk bra, da bilen er org senket, med sportunderstell.

Er det faktisk org korte dempere på bilen :D

Ellers hadde jeg bare senket den 40/30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig lekker bil... litt for mye senkin... liker ikke når dekk forsvinner inn i hjulbuen... det ser ikke bra ut... ellers var det en meget fin bil. med 2000 look blir det meget bra ... vurdere å bytte lister også ... så utseende er komplett...

Lister skal byttes ut ja, shadowline utv og inv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...