jonr Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 BMW Motorsport II felger selges billig til høystbydende, kom med bud, felgene har noen skader (se bilder) det er en felg det er sprekk i så denne lekker, må derfor sveises av noen som kan aliminum sveising, Dekkene som følger med er Roadhog Supreme 22545zr17 90W og Kumho Ecsta 225/45zr17 Felgene er 17x7.5 med ET41 Kom med bud. Dette er felgen med sprekk Dekkmønster Skade i dekket pga inneskjerm(front). Skade i felgen som må sveises Dekk 2. Mønster dekk 2. Dekk 3. Skadde i dekk3 pga innerskjer (front) Dekk 3 mønster. Dekk 4. Dekk 4 mønster. Felgenes ET/Bredde/Dybde Gi Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Ikke mulig å sette de på sånn som de er? Sprekke koster mye å reparere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Ikke om du kjenner noen som kan alu sveis. Tviler på at du må betale så mye for en sveis på de om du går til noen som driver med dette. Av med dekk og på med en fuge på inn og utside. Sliping og finpuss tar du selv etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Ikke mulig å sette de på sånn som de er? Sprekke koster mye å reparere? Hei tror ikke jeg ville kjørt med de sånn de er nå, har prøvd med sånn "dekk på boks" og det holdt tett en periode, men så sprekker det opp igjen, som han under sier så koster det vel ikke all verden om man gjør litt selv, har ikke undersøkt jeg for å være erlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 hvis noen er fra vestfold og henter de skal dere få de BILLIG.. skal bare bli kvitt de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 bud på 1500 er kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Hvis de ikke blir solgt kan jeg være intereessert i å kjøpe dem som reservefelger hvis jeg fårem billig, har helt like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 fy faen for no jævla lureri!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 fy faen for no jævla lureri!!! Hva er det med deg ? ingen som tvinger deg til å kjøpe noe som helst her, så er vel like greit å holde seg seriøs eller gå på et audi forum ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå