mEhE Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 har kjørt rundt uten interiør for og sveise og fjerne rust.. men så la jeg merke til om jeg presser clutshpedalen helt inn til gulvet kommer det skrurrelyd fra girkassen som egentlig ska komme om du bomgirer feks eller ikke har clutshen helt inne..... presser jeg pedalen normalt inn(så langt inn den går med golvteppe montert) er den helt fin.. noen som har forklaring på dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Du klemmer trust lager så langt inn at clutchen begynner å "ta" igjen på midten liksom,vanskelig å forklare men.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peoplez Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 er berre det at du trykke kløtsen lenger enn det som du skal iom, at du har tatt ut interiør. for clutchen er vel finstilt fra fabrikk, har hørt lignende tilfeller der folk har bygd om til rally bil, og tatt ut golvet og da går clutchen lenger inn og lager rar lyd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mEhE Posted April 25, 2006 Author Share Posted April 25, 2006 ok..da har jeg svar på det, takker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts