kabeldeigen Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Heisann, min kjørecomputer i en e36,325, 92 modell funker displayet når den den er kald... Men når den har stått på litt (blitt varm), er displayet uleselig. Kan man gjøre noe???? Kanskje noen vet hvor man får tak i en brukt en, men engelsk tekst, da min er på tysk. Kan man bare skifte computer, eller............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted April 25, 2006 Share Posted April 25, 2006 Kanskje noen vet hvor man får tak i en brukt en, men engelsk tekst, da min er på tysk. Kan man bare skifte computer, eller............ Trur faktisk det skal gå an å bytte språk! http://home.att.net/~ebaines/language.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted April 25, 2006 Author Share Posted April 25, 2006 Det funket å skifte språk, takker så mye for hjelpen. Ser så mye bedre ut kan man si. Nå er det bare hvorfor skriften blir uleselig når kjørecomputeren blir varm...Noen som vet hva dette skyldes, og evt hva som må gjøres???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts