325ixturbo Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 noen som har bilder av sota el røde og hvite baklykter? evt på rød bil og hvor de er kjøpt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 seek and ya shall find: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20685 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 Originale sorte lykter, kjøpt på GS Bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 enig i mye der men når jeg skal bestille lykter på nettet er d mye dårlige bilder som f.eks realcar ,kimmit, e-handel, motortechnik osv. vært arti vite hvor dere kjøper lykter og prisen + bilde av svart lykt på rød bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 ja disse lyktene er fine. fin bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 enig i mye der men når jeg skal bestille lykter på nettet er d mye dårlige bilder som f.eks realcar ,kimmit, e-handel, motortechnik osv. vært arti vite hvor dere kjøper lykter og prisen + bilde av svart lykt på rød bil jepp, enig så enig.. jeg lurer jo på akkurat samme som deg så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 ingen andre som har rød bil el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Værsågod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 var fin den tror kanskje jeg ville hatt dem litt mørkere får se va som dukker opp her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Tror du blir lurt litt av lyset på bildet over her.. Sola lyser sterkt på baklyktene der. Slik jeg kan se er det de samme baklyktene som jeg hadde på min. De er egentlig mørkere. Mhw lykter www.mhw.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Skal jeg pirke litt, så står de faktisk i skyggen der. Det er slik de ser ut i dagslys. Skal du ha de mørkere, må du spraye på sånn jalla-lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 My bad Ville bare fram til at lyktene ser forskjellig ut alt etter hvordan lyset er. Kan bare nevne at mine gamle også er originale og ikke spraya med noe "jalla" lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Os-Racing Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 korleis er det med godkjenning etter ein har sota baklyktene? hørt at det er eit problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Kjøper du originale følger det med TUV papirer. Da er det ikke noe problem. Sprayer du dem er de ulovlige. Men det varierer hvor strenge politi/vegvesen er på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 takker for svar/bilder kunne tenkt meg å sett flere røde biler men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå