Schnellfahren Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 Too much Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mai 26, 2006 Share Skrevet Mai 26, 2006 synd :S Var grei nok bil det der Litt for mye styling for min smak , men mange som liker det der utenfor forumet jaffal Folk her kan det å rakke ned når dem ser noe stygt La folk drive med bilen sin uten at dere spytter på drømmen da folkens! Holder med å si at det ikke er deres smak! Min bil er jaffal viktig for meg og har sterke følelser for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Det verste er at han kanskje møter på ein idiot som er villig til å betale over 100.000kroner for den.. Burde ringe han å sjekke om km.stand osv osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 27, 2006 Share Skrevet Mai 27, 2006 Det er ikke sikkert han har kjørt så mye med den etter han kjøpte den? La oss ta ett eksempel: Han fikk kjørt litt, og den EGENTLIGE km/stand er la oss si 178 537km.. Det er SVÆRT mange som runder av km-stand før de selger biler.. Selvfølgelig: Det er mer normalt å runde av OPPOVER enn nedover for å få ett rundt tall, men han har kanskje valgt å gjøre det sånn? Det er sikkert ikke snakk om mer enn ett par tusen km forskjell, og for det jeg vet, så står kanske den ekte km-standen på speedometeret! Sjekk med fyren om han har den korrekte km-standen, og om det er den so står på speedoen før dere henger noen her! Uansett så er det opp til kjøper (om noen akter å gi så mye for den) å sjekke ut km-stand ved kjøp.. Og hvis den ekte km-standen står på speedomeretet, så er dette ingenting å lage sak om.. Da ser jo evt ny eier den rette km-standen når han er å kikker på bilen.. Ikke for å annklage noen nå, men bare sier det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå