DaggEn Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Noen som vet fargenavnet og fargekoden på e46 m3 csl sølvfargen?? Kan man se perlemoreffekten i denne lakken viss man blander i litt perlemor eller vil dette bli bortkastede penger?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørn 320 Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 http://www.bimmers.no/statisk.php?id=fargekoder + www.google.com Så tippar eg du kjem langt Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacSi Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Silver Grey Metallic A08 Fant jeg på en side her.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Trodde det var Steel Grey jeg. Mulig den er litt mørk Du kan kanskje sende en PM til en av de heldige eierne av en CSL her på forumet og spørre pent Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Silver Grey Metallic A08 Fant jeg på en side her.. stemmer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted April 27, 2006 Author Share Posted April 27, 2006 Så det er ikkje et sånn tre sifret tall sånn som alle de andre fargekodene inne på fargekodeoversikten har? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted April 28, 2006 Author Share Posted April 28, 2006 Kan man se perlemoreffekten i denne lakken viss man blander i litt perlemor eller blir dette bortkastede penger?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 9, 2006 Author Share Posted May 9, 2006 Silver Grey Metallic A08 Fant jeg på en side her.. stemmer! Er det noen som kan bekrefte dette?? Må være 100% sikker.. Hjelp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Sunde Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Så det er ikkje et sånn tre sifret tall sånn som alle de andre fargekodene inne på fargekodeoversikten har? A08 er en tresifret fargekode. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 A08 Silber Grau heter fargen, jeg kan ikke annet enn å henvise til Thorleif her på forumet, han eier en av de 3 CSL'ene her i Norge og han veit en god del om BMW, både som bil og firma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts