Tomcom2 Skrevet April 26, 2006 Skrevet April 26, 2006 Olje, kjølevann og spylevæske lysene min lyser hele tiden Noen som har litt greie på hvor feilen mest sannsynligt er? Takker for svar på forhånd
BMW_POWER Skrevet April 26, 2006 Skrevet April 26, 2006 Olje, kjølevann og spylevæske lysene min lyser hele tidenNoen som har litt greie på hvor feilen mest sannsynligt er? Takker for svar på forhånd Har du sjekket at du har riktig nivå da? kan være mye dritt på kontaktene
Tomcom2 Skrevet April 26, 2006 Forfatter Skrevet April 26, 2006 Ja ja jeg har sjekket alt ikke noe dårlig kontakt heller.. Må jeg skifte alle da? kan ikke det lett bli dyrt?
BMW_POWER Skrevet April 26, 2006 Skrevet April 26, 2006 sjekk med gsbildeler.. det er ikke sikkert det er så dyrt.. men det var litt rart att alle måleren skulle kutte samtidig.. eller har det kommet en etter en?
Tomcom2 Skrevet April 26, 2006 Forfatter Skrevet April 26, 2006 Jeg har nettopp kjøpt bilen når jeg kjøpte den var det bare olje lyset de 2 siste kom litt etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå