Stian Børresen Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Som topic sier så er jeg ute etter en bakplate til e30'n min. (89mod). Hvor får jeg tak i dette billig og helst med litt kjapp levering.? Driver å pusser ned bilen til en hellakkering nå å fant 2 jævlig store hull i bakplata bak den skilt plast driten.. Har litt dårlig tid på meg og gidder ikke gjør noe MacGyver ordnings på det, vil helst ha det som det skal være. Takker for alle svar! PS. ADMIN, dette ble vel postet på feil plass så kan du flytte den til "Annet" for meg? takk;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Skal du ha det kjapt så er jo GS Bildeler som regel flinke på det. Skal du ha det billigst kan det jo hende du finner en bil huggern som du kan plukke av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Børresen Posted April 26, 2006 Author Share Posted April 26, 2006 huggern er uaktuelt. det skal være nytt så det holder en stund.. GS er vel en av de dyreste på karroseri deler har jeg skjønt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Spørs hva du mener med dyrt? Originalt har jo sin pris. Du kan jo sjekke V®eng bildeler www.veng.no om de har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpse36 Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 kjøp min nye bakplate da. den ligger jo bare her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=19503&highlight=bakplate Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts