miky Skrevet April 27, 2006 Skrevet April 27, 2006 hey. er interisert i facelift til min 85mod E30. de som står høgst på listen er front plate og front fanger og de som må til for å bygge om fronten. også de som må til for å bygge om bakfangeren om prisen er grei. kunna også tenkt meg 2 mørke framsjermer, men alt av interesse om dem er rustfrie osv. kvite blinklys framme og på siden er også av interesse. ekstra utstyr og andre artige deler kan også vere interesankt har dere nåke so rop ut, kjekt med priser også
TOREBMW Skrevet April 27, 2006 Skrevet April 27, 2006 jeg har alt til faceliften.har en hel bil faktisk.du får komme med et bud,vet ikke hva det er verdt jeg
miky Skrevet April 27, 2006 Forfatter Skrevet April 27, 2006 E30mato: DE-lykter? ka type lykter er de? TOREBMW: da har du vell alt da, som fangere framme og bake, osv? er vertfall interisert i fanger framme og frontplata. de so må til å bygge om framme. har ikkje peiling på ka de er verdt. hadde vert fint om du kunne lakt inn bilde av heile bilen kansje?
miky Skrevet April 28, 2006 Forfatter Skrevet April 28, 2006 jau, er no interisert ja, ka pris du hadde tenkt deg da? har ein linse lykt på jobb liggandes da, men du selger vell bare sammlet?
TOREBMW Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 jeg kan legge inn bilde i morgen..det er en 318 89 mod.den er sort av farge
miky Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Skrevet Mai 1, 2006 jeg kan legge inn bilde i morgen..det er en 318 89 mod.den er sort av farge ja okej, høyres bra ut:D er svart min også, so de vill sikkert passe fint. men der e vell forsjellige type svart også
Bare_egil Skrevet Mai 1, 2006 Skrevet Mai 1, 2006 jeg kan legge inn bilde i morgen..det er en 318 89 mod.den er sort av farge 2 eller 4 dørs?
viper Skrevet Mai 3, 2006 Skrevet Mai 3, 2006 har seidl front fanger og rieger bakfanger til salgs! er du interesert? mail meg på viperanimations@hotmail.com isåfall:) (de er nesten ikke brukt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå