Gå til innhold

Førerkortbeslag etter ulykke??

BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det har jeg oppdaget... Men jeg synes det er drøyt når han allerde nå påstår at jeg sovnet, i.o.m. at han ikke har intervjuet alle enda.... Jeg regner med tapet var ett fakta da den arrogante drittsekken som var på ulykkes-stedet kom der.

Jo mer jeg tenker på dette, jo mer uforståelig blir dette for meg, men jeg har nok ikke noe jeg skulle sagt. Får vel se det an litt, etter at jeg har ært i avhør imorgen.

Men fakta er jo at på denne ulykken, så taper jeg 100 000kr alt i alt. Det er sure penger det... 3 mnd inntekt i drosja(får nok ledighetstrygd, men den blir ikke på langt nær hva jeg hadde tjent hvis jeg hadde kjørt drosje), 16 dager uten sykepenger, bøter og utlegg til lege osv... Og det er hvis jeg mister den for 3 mnd... Mister jeg den i 6 mnd, så vet jeg ikke hva som skjer... Jeg må vel prøve å finne en jobb i nærheten jeg kan sykle til. Det er ikke det helt store kollektivtilbudet her kan man si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke det nye regler på moped?

Tror kanskje du må ha førerkort for å kjøre moped, men det er mulig jeg tar feil.

Jeg trodde det bare gjaldt alle som var født etter 1984, men ser nå at reglene er endret, slik at ALLE fra 1. jan 2005 MÅ ha mopedlappen for å kjøre moped. Jaja, jeg har ihvertfall mopedlappen i tillegg til kl. B, og ser at den faktisk er gyldig fortsatt, kan til og med gå og få bytta den inn med den nye typen. Greit å ha en backup.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok lett mc lappen og den er jo på samme førerkort som Klasse B. (som er beslaglagt) Derfor får jeg ikke kjøre moped engang :( Hadde jeg tatt mopedlappen på skolen samtidig som jeg tok mc-lappen så hadde det ikke vært noe problem. Men det virket litt unødvendig på den tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...