PålRot Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 noen som skal på sommertreffet i mo i rana (Vårtreffet: 9. - 11. juni ) www.sommertreff.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 ja jeg skal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Har ikke bestemt meg enda. Kommer an på været. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 er jo seriøst langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 herre j:P er jo eviglangt:P hva med å treffes midt på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 herre j:P er jo eviglangt:P hva med å treffes midt på ? Mandal er et stykke unna ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 ja d er hær nord men d er drit bra dær har vært på alle trffa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Lite bimmere da. Så vetta f... Andre skrotet er ikke så interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 skal vis jeg finner meg en ny bil, og får fri fra jobb da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 skal vis jeg finner meg en ny bil, og får fri fra jobb da Er du med å spleise bensin så kjører jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Rart å tenke på , men Mo I Rana er faktisk ganske midt på rent geografisk. Mosjøen, noen mil sørover betegnes som midt i Norge. Så da blir det like langt å kjøre fra Lindesnes, som Vardø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Lite bimmere da. Så vetta f... Andre skrotet er ikke så interessant. Joda, men hadde jo vært tøft å se blant annet en 850Ci virkeligheten. Ellers er det jo en M5 og en del M3'er. Kan jo ikke forvente at dette blir som et BMWCCN-treff, men blårøyk kombinert med et par øl er ikke å forakte uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Jeg skal iværtfall dit. (har jo bra 2 mil å kjøre) Håper at jeg klarer å få færdig bilen til da. Er mye råe biler som kommer, og banen er helt råå. Fatter egentlig ikke hvorfor alle synes det er så langt fra østlandet. osv til mo irana. e nøyaktig 100mil fra oslo. det er jo unnagjort på 11-12 timer. Jeg kan love at det er verdt kjøreturen, banen kan ikke sammenlignes med f.eks Rudskogen og Våler. ACR er en av Europas beste baner, og veigrepet er helt enormt på banen. pga meget spesiell asfalt har man ca 7 ganger bedre grep på tørr asfalt, og på våt asfalt er det samme grep som tørr veiasfalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 sledoholic mener selvsagt at asfalten er så grov at dere bør ta med ekstra dekksett for å komme dere hjem igjen. For ACR slliter på dekkene har jeg fått høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sledoholic Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Den sliter mye på dekkene ja. Var en fra oslo som var der på forrige treff, kjørte 3 runder så var dekka utslitt. Han hadde ikke råd til nye dekk..... hehe han sleit litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå