SeT Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 herre j:P er jo eviglangt:P hva med å treffes midt på ? Mo i rana er i midten av norge:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Jeg skal og dit, sammens med over 20-30 biler fra lofoten! Gleder meg så vanvittig mye!! Blir konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 jeg å skal dit med masse andre folk. deven slit det så masse. da må e nesten ha meg flere sett med dekk da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Hotellrom er bestilt! Kjører en gjeng fra Hamarøy som vanli...div. bmw kommer sannsynlighvis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 kor lang tid bruker en fra førde til mo i rana da? 12-13tima? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 ca 5-6tima fra trondheim til mo, du vet sikkert hvor langt det er fra førde tell trondheim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 jeg og noen kompiser kommer oxo. noen som vet om breisladd-konkuransen skal være i samme svingen i år som i fjor? syns det var en helt idiotisk plass å ha den, det synes sikkert han som kræsja mercedesen sin oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 har lyst, men eg orker ikkje kjøre sååååååååå langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Jeg har hørt bra skussmål om å kjøre på Sverige siden oppover til Mo i Rana når man kommer fra Østlandet. Visstnok bra veier med 100-110 soner hele veien! Mener det var noen på CCN forumet som pratet varmt om dette etter fjordårets treff? Noen som har kjørt der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Hvis det sliter så mye på dekkene, så nøyer jeg meg med å være tilskuer. Med relativt nye dekk til 1700,- stk, så er nok det lurest. Men folkens...BMWCCN-treff på Mo søn. og man. Ikke glem det Meldt strålende vær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Oddis: Helt klart veldig bra veier, kjører der flere ganger i året..kontroller forekommer nesten ikke, så du får opp en bra gjennomsnittsfart der og da går det like fort som i norge( er lengre å kjøre sverige) Jeg bruker å kjøre til konsvinger inn til torsby så er det bare å følge innlandsvegen til du ser skilt mot mo i rana.. Fin tur om sommeren det, du slepper en masse trafikk og drit og møkk som det er i norge, bare å slappe av og cruise oppover Jeg elsker turen sør&nordover et par ganger i året og det er så digg å kjøre langt Kjører bare om natta da da er det omtrent ingen trafikk etter østersund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå