Gå til innhold

Tuning stickers og dekaler


javewl
 Share

Anbefalte innlegg

Som sagt lenger oppe i tråden, så er det sikkert billigere og raskere å dra til et reklame/skilt/dekor firma med et bilde og få de til å lage til deg.

Det vil ikke bli noe problemer med copyrights osv på en slik logo da? Varemerke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at f.eks BBS gidder å oppsøke deg hvis du lager et lite klistremerke...

Men en vet jo aldri, noen firmaer vil kanskje ikke, mens de fleste gjør det vil jeg tro. Kjenner mange som har fått laget seg streamere med forskjellige produktnavn på f.eks Sony osv uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil reklamere for hva du selv har døttet på bilen din, slik at andre kan se det og evt kjøpe det samme, så ser jeg VIRKELIG ikke grunnen til at firmaer som BBS skal være kranglete og IKKE vil ha flere kunder... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en liten "hobby" med å sende mail rundt for å få reklamestuff av div bilrelaterte firma. Som regel får jeg klister, capser, t-shirts og plakater... Masse plakater. Har fått fra blant annet BBS...

Men man må vel kansje ha en god forklaring og en god mail for å få noe?

Nå driver jeg Grombil.com så kansje det hjelper litt...? Jeg har klart å få mye kjekke sponsoravtaler også både på deler og felger\dekk. Noe kommer til og med gratis til meg :-)... Noen fordeler skal man jo ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...