Gå til innhold

5-serie felger på E36

GromBil.com
 Share

Anbefalte innlegg

Har bestillt 19" felger i 9.5" bak med 265 dekk... Dette skal på en e36 coupe.... Og hjulbuene selvsagt valses... Noen som har noen erfaringer med dette? Det ble fortalt at Automote som kun styler og skrur BMW bruker denne stilen på sine biler...?

Er litt spent på hvordan det blir å kjøre med 265 bak og 225 fremme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. viktig å få korrekt impress til din bil med så stor felg og dekk dimensjon. ellers blir det rart.

eg har 10" felg bak med 275/30/19" bak

og 9.5" felg framme med 245/35/19" framme

funker fint det, men er inne og avbalanserer ofte, pga at så stor dekkdim krevst presisjon ellers blir det risting og flyting på veien. ikkje minst sporing.

og har bestillt 2cm spacere til hver side for å få det til å sjå hundre prosent ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

265 dekk blir nok litt i overkant med bare vanlig valsing 8) men hvis du tar 245 i stedet med 5 serie innpress så går det greit på en e-36 med valsing..

Paa denne her her det 10x18 med 19 innpress det er 5 serie innpress. gikk greit det ogsaa med rett senking og valsing

bmw4.jpg

Hvordan opplevdes bilen å kjøre etter dette? Jeg mener jeg får 3-serie innpress fremme, men 5-serie bak da der ikke fantes 9.5" i 3-serien... Husker ikke eksakt innpress, men det skal "bule" litt :-). Hva tror du eventuelt vil bli et problem med 265 dekk? At det tar i skjermene bak selv etter valsing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, men liker ikke lakken. Minner meg for mye om det kvinner i overgangsalderen gjør med hus og hjem... Svamper vegger og tak for å få en viss effekt :-) Synes det hører hjemme i hus og ikke på bil... Men så er jo smaken som baken så sånn er det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 8*18 et15 og 10*18 et19 på min gamlebil og med 225/35 og 235/35. med veldig lav senking og det gikk bra, men nå var min veldig valsede buer på, kunne ha 2 cm spacer framme og 1 cm bak uten noen problem :) og absolutt ingen sporing!

w_IMG_2343.jpg

w_IMG_2345.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...