///M Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 På bilen til en kompis av meg, bånner du 3giret klikker det for målern og den kjører fra 70til 220kmt på noen få sekunder,og stopper på enden. Hva gjør man her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Lite syk aks på den der da.. Kan jo ikke være bra for motoren i 3 gir vel?? SYKT!! Neida.. Fra alvor til tull.. Det kan jo være vaieren som er gåen.. Det har jeg mest troen på.. Ta ut den og sjekk den.. Evt bytt og se da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 hvilken bil er det snakk om ? trodde de fleste speedometerene var elektroniske? ivertfall det på e30..så da går jeg ut i fra det er det samme på nyere modeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Er leeeenge siden bmw sluttet med wire ja.. Før vårres tid for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Speedoen fanger vel opp signalet for turtelleren og fyker i været etterhvert som motoren øker turtall. Nytt instument., eller brukt fra knoks eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå