Kjell Rune Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 plug and play motor til din e30. det følger med alt. 3" eksos Bra frontmontert cooler girkasse ny topp pakning og nyovehalt portet topp den er bare om montere og vri om nøkkelen. motoren går utrolig pent og har hadt noe fjusking og rusking i startfasen men er nå helt ok. yter ca 200hk. vurderes solkt for bud over 10000 der selger henter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Hva er gjort med stempler, toppakning, bensin osv, kjell rune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 det er ikk gjort så mye med den. comp er runt 9:1 orginal topp pakning og byttet til kraftigere bensintryksregulator. dette er ikke motor man kan kjøre 500 hk på, den er kun for de som ønsker litt mer pulver i sin 320-325 liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 holder meg til min jeg da:D skal du nedi med 2.7'en nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 holder meg til min jeg da:Dskal du nedi med 2.7'en nå eller? ja ser nok ut som jeg skal prøve og få dumpa den nedi fortgående ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 motoren står i. er noen bilder på prosjekt tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Jeg fikk ikke solgt min heller Kjell,og den var dekompet og full pakke. Annonser ett annet sted eller ha den stående,jeg fikk plutselig solgt når den sto i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2006 ja jeg selger den ikke pga pengene. men det er jo greit og ha en motor stående og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radeon Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Virker interesant det her da. Sliter med en trøtt 320 i cab'en min. Ikke villig til å presse prisen litt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 ka pris du skal ha da? så vi har noke å gå etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 vurderes solkt for bud over 10000 der selger henter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m50turbo Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 hej kjellemann..bytte motoren i haltech"en da? ha ha ha ha ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Virker interesant det her da. Sliter med en trøtt 320 i cab'en min. Ikke villig til å presse prisen litt??? kommer nok ikke til og senke prisen, er jo med alt for og montere den 3" eksos hele veien og alt av fester og dingser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå