Styletech Skrevet Desember 12, 2006 Skrevet Desember 12, 2006 bare ett tips angående klage på eu kontroll, les på baksia av kontroll seddelen der står litt info om klaging. Det beste å gjøre er å ta en eu kontroll på nytt hos en annet verksted og se hva de sier, er det store avvik og feil ifra forrige verksted kan du kreve og få penger tilbake og i verste fall kan du anmelde de så de mister lisens for å ta eu kontroll.
VillKapping Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Da har jeg vært og fått balansert dekkene! Var en del ubalanse i dekkene, men det verste var over en halvkilo møkk på innsiden av felgene som er umulig å få av uten å ta av felgene. Fjerning av dette og balansering av dekk gjorde at risting og vibrasjon forsvant fullstendig!! Dette var visst vanlig med en sånn vinter vi har nå! Kanskje ett lite tips til andre som sliter med dette. Min bil ristet mellom 60 - 75 km/t omtrent. Så nå er det morsomt å kjøre BMW igjen!!
E46Hazey Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Da har jeg vært og fått balansert dekkene! Var en del ubalanse i dekkene, men det verste var over en halvkilo møkk på innsiden av felgene som er umulig å få av uten å ta av felgene. Fjerning av dette og balansering av dekk gjorde at risting og vibrasjon forsvant fullstendig!! Dette var visst vanlig med en sånn vinter vi har nå! Kanskje ett lite tips til andre som sliter med dette. Min bil ristet mellom 60 - 75 km/t omtrent. Så nå er det morsomt å kjøre BMW igjen!! Supert! ikke noe er bedre enn når problemet viser seg å være en bagatell.
VillKapping Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Nei det er sant! Ikke så ofte det er bagateller når det gjelder bil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå