Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
Skrevet

"Med disse fjærskålene blir bilen senket opptil 15 mm Leveres i sett a 2 stk. foran. Blir samlet senking over 40 mm ved bruk av senkeskåler anbefales korte sportsdempere."

-Jeg skjønte den ikke.. Samlet senking 40mm (til sammen framme + bake =40 mm... jaja.. (kanskje fordi jeg er veldi trøtt) Går det ant å bruke disse i tilleg til senkefjærer ?

Btw er veldig trøtt :wink:

Skrevet

Dei meiner vel visst senkingen på fjørene + senkinga som du får med desse senke skålene blir over 40 mm så bør du bytte dempera.

Det går vel an å bruke desse i tillegg til senkefjører slik jeg forstår det.

Men blir dette samme som å senke bilen meir, alså bør jeg ta ny 4hjuls kontroll å slikt etter jeg har montert senke skåler?

Skrevet

Det blir det samme som å senke bilen mer og det kan endre hjulstillingen nok til at det blir skjev dekkslitasje. Jeg fikk skjev dekkslitasje når jeg kjørte en lengre periode med knekte bakfjærer. Da var det knekt av en runde på fjæra, som kanskje tilsvarer rundt 10 mm.

Skrevet

Jeg senket bilen min 50/50 for snart 2 år siden tror jeg, har ikke hatt 4hjuls kontroll enda (jada skal ta det å få det inn i vognkortet) men min sliter ingen dekk skjevt :)

Hmm... må se å finne litt mer info om senkeskåler... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...