grohl Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 hehe, som sagt; 2 sek;) men man ser jo at den blir fin da;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Det subber som f bak over humper og om det krenger for mye.. Så jeg har en del å gjøre for å få det brukervenlig Må nok også valse for å få de inn under hjulbuene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Rett pris ja Ja det er jo en vurderingssak som ikke alltid er like lett å komme frem til.. Jeg kjøpte en '90 316 coupe for en uke siden. Lykkelig og stolt over å funnet den mest strøkne e30 i mange mils omkrets tok jeg en tur på Biltema i Ålesund og kjøpte inn poleringsutstyr for å gi gliset en helgakos.. På vei hjem kom det en idiot i en gammel Mitshubishi Space Wagon og rett og slett moste inni meg bakfra mens jeg sto stille i et kryss... Taksten kom på 35-40K, så bilen er dødsdømt.. vet akkurat hvordan du har det, hadde min litt over en mnd jeg da. før jeg kjørte av veien: Men det tok ikke mer enn to dager som e30-eier å bli forelsket i bilen da, så jeg vurderer å kjøpe en ny.. jeg tipper du får store problemer med å "vurderes solgt" når du får på felgene gitt, men gi meg en prisantydning når det er gjort, så kan vi jo se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Der ja! fått på nyefelgene Ble jo stili det der! Så, hva blir det til, fremdeles til salgs eller Jeg tror det blir rep istedet for at VESTA får den.. jeg gidder ikke å lete etter bil lenger når jeg har en som er så fin som denne.. så d er vel bare å legge seg i selen å begynne å kappe... Har forresten lyst på felger med kant selv.. Men d ekje nokke stress.. Btw: den ble jo akkurat som på PS bildet mitt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg