Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger unna en del nye turboer,

t4 60-1. har t4 divided flens,84ar turbin, t40e kompressor hus.ca 5-600hk

har 3" V-band exit, oljekjølt, kr 8000,

t70. t3 divided fotflens, ar 84 turbin,m 3" V-band exit, oljekjølt.,

ar 70 kompressor hus. 4" inn og 2,5" ut, god for 700hk,kr 8000

T3/04 Ptrim, t04e kompressorhus,ar84turbin, oljekjølt, t3 divided fotflens,

6 bolt exit,med adapter til 3" v-band, ca 500-600hk kr 8000

t3/to4e ar 63 turbin,ar 50 kompressor, t3 fot,oljekjølt,5bolt ford style exit,

ca 550hk. kan brukes med extern wastegate v bruk av blokkeringsplate med 3" v-band exit., v intern, 3" v-band adapter, pris på turbo er 6000

kulelagret turbo, garrett innmat i turboen, veldig allsidig trimmingsturbo

som passer flere formål,

t45, stor jævel som leverer luft til over 1000hk, ring for info,

div garrett gt turboer. ca 10-15k, nye dobble kulelagrede.

externe wastegater,

35-38mm tial style copi, kr 2500kr,

40-50mm hks jun style copi. kr 4500,

46mm tial style copi kr 3000,

60mm, stor jævel, v-band, kr 5000,

turbonetics racegate, kr 4200.

andre kjente merker mail for info.

noe du trenger men ikke vil betale sjorta, test meg på pris.

ring 90999020.

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

glemte å skrive at j leverer overgangflenser fra t3 til t4

også med extern wastegate , slik at om du har en t4 turbo.,og et t3 grenrør., så kan du montere adapteren og tar du den typen med flens med utak til extern wastegate ca,38mm,

så har du løst dette problemet. adapteren koster 2000kr.

90999020

  • 2 weeks later...
Skrevet

hallo, komplett turbokitt med alt, rustfritt grenrør, kulelager turbo, stor intercooler polert ,

chromma trykkrør,blå silikonkoblinger, slangeklemmer, alt av slanger

og kobblinger til turbo fra blokk til turbo og retur, selger en pakkepris

til 25000,for de som er int. send pm med mailadr. for tilbudsmail med

alt godt forklart.

:lol:

  • 2 weeks later...
Skrevet

Har du kit til E-39 520iA og?En lavtrykksturbo som gjør at jeg får en 225-240 HK?Hva vil dette koste og er sånt som dette vanskelig å godkjenne?

Har lyst på mere krutt ja...

Skrevet

vil nok koste deg mer en 25tusen som turbokittet han selger. ...

skal du bygge på en såpass ny bil burde det være ordtlig og vil også koste mer...

Skrevet

Hva vil pakkeprisen din bli på komplett turbokit til min 325i 94' (m/vanos) Håper da å lande på rundt 300 gamp. Lader man da med ganske lavt trykk, rundt 0.5 bar eller ?

Tar gjerne imot mere info.

Skrevet

hallo, fortsatt ingen som har villet prøve turbokitt ,bare mye intr men

det ser dårlig økonomisk for de fleste., jeg tror det bør letes lenge for

å finne noe billigere.

angående nyere bmw med vanos, jeg er ikke exprt på dette,

men noen andre er det sikkert, vil manifoilen passe på en 325

e36 92 over på enkel og dobbel vanos, ??

gjør det dette har jeg kit til 25lapper, :D

Skrevet

hei, har ikke m3 og m5 maifoiler tilgjengelig ,men det kan j sjekke.

det er vel mest snakk om grenrør til disse modellene.

det er vanskelig å annslå akkuratt hva det vil koste, siden det finnes

noe billigere alternativer og noen dyrere. hva tåler orginale bunndelen

uten inngrep ogskifte av deler, evt lavcompstempler , man bør vurdere sterkere toppakning og toppbolter, en datasprut. evt omslipte kammer til turboprofil, siden de orginale kammene er ganske vasse orginalt,

billigste j kan tenke meg med ok deler vil koste 50-70k.

pm med emailadr hvis noen er int.så kan j sjekke opp med grerør til

disse modellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...