Christoffer Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Hei... jeg vurderer å kjøpe meg en 316i E-30, men jeg har lust til å ha turbo på bilen. Vet dere noe om dette??? Mhv Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 kjøp jo noe større enn 316 skal du ha turbobygg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skrevet April 30, 2006 Forfatter Share Skrevet April 30, 2006 kjøp jo noe større enn 316 skal du ha turbobygg.. Har du noe forslag om hva jeg kan bruke... 320i kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 jeg har ikke peiling.. men er flere heftige turbo-prosjekt inne på forumet.. bare å se på : :Diskusjonsforum --> Prosjekter.. Så finner du mye gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Kan godt bygge turbo på 316, men effekten blir ikke like stor som med en sekser. Hvilken årsmodell ser du på? Finn en med M10 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 Kan godt bygge turbo på 316, men effekten blir ikke like stor som med en sekser. Hvilken årsmodell ser du på? Finn en med M10 motor. Jeg tror der er 1986... men hva mener du med m10 motor? jeg ser at det er mange som skriver sånnt men hva betyr det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 @Christoffer Det er motorbetegnelse. Les litt her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=motorguide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 Takk!!! Nå skjønnte jeg masse mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Fine greier. For M10 motora skal være godmotorer Bygger selv turbo på M10B18, snart startklar den nå. Bunndelen sies å være "skuddsikker", med skikkelig innmat såklart. BMW plukka ut 1350hk av den blokka med 1,5l slagvolum på 80-tallet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 Det var da bra til å være en 1,5 liters motor! Bimmerlars: Hvilken trubo har du på din??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 T3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christoffer Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 T3 ja... hvor mange hester får du når du har fått den på da??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Det vet jeg ikke enda, ser jeg først i benken/på rulla. Håper på et sted mellom 200 og 250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Hva slags T3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 4, 2006 Share Skrevet Mai 4, 2006 Regner med det er meg du spør? Er ikke helt sikker, men er ihvertfall garret eksoshus med innebygget wastegate del, airsearch kompressorhus og innmaten vet jeg ikke merket på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå