Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså lakken på den er ikke bra. På avstand ser den blank ut, men kommer du nære er det en del klarlakkslipp og riper + at fargen ikke matcher helt på framskjerm/førerdør.

Skulle gjerne lakkert den i vinter, men siden jeg prioriterer å bruke pengene mine på reising neste år, så blir nok hellakkeringen utsatt.

Ellers har jeg nå fått to interiør på hånda (et sort (elektrisk) og et mørke blått (manuelt)), men jeg er usikker på hvordan det blir enda siden de befinner seg i henholdsvis USA og England. Hadde jeg fått inn interiør før våren kom, hadde det vært helt ypperlig :)

• Svar 585
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er det bekreftet! Sort elektrisk interiør blir sendt fra Storbrittania den 5. Jan. Er meget fornøyd med prisen, til tross for at frakten kostet like mye som jeg ga for interiøret :P

Her er det link hva jeg har kjøpt :)

PS! Ja jeg vet at det trenger en oppshinning. Skal dra å kjøpe fargekrem for skinn en av disse dagene. Noen andre tips for å få det helt pent igjen?

Skrevet
Da er det bekreftet! Sort elektrisk interiør blir sendt fra Storbrittania den 5. Jan. Er meget fornøyd med prisen, til tross for at frakten kostet like mye som jeg ga for interiøret :P

Her er det link hva jeg har kjøpt :)

PS! Ja jeg vet at det trenger en oppshinning. Skal dra å kjøpe fargekrem for skinn en av disse dagene. Noen andre tips for å få det helt pent igjen?

Har du elektriske vinduer fra før, eller skal du smekke sammen det også når du får interiøret?

Skrevet

Jeg har el. vinduer, el. speil, el. soltak og sentrallås, så med el. interiør er jeg mer eller mindre i boks når det gjelder ekstra utstyr.

Klima blir nok ikke aktuelt å ettermontere :P

Skrevet

Er baksetene elektrisk justerbare også?

Huff, klima og ABS-bremser er noe jeg aldri ville begynt på å prøve å ettermontere.

Er det varme i setene forresten?

Hvis det ikke er det, så kan du ettermontere det. De har et kit på schmiedmann. Fant det under E30, men det skal vel passe uansett :P

Skrevet
Er baksetene elektrisk justerbare også?

Huff, klima og ABS-bremser er noe jeg aldri ville begynt på å prøve å ettermontere.

Er det varme i setene forresten?

Hvis det ikke er det, så kan du ettermontere det. De har et kit på schmiedmann. Fant det under E30, men det skal vel passe uansett :P

Det er ikke elektrisk baki så vidt jeg vet. Varme er jeg heller usikker på, men det har jeg egentlig ikke noe behov så det får jeg eventuelt ta senere :)

Skrevet

Gratulerer med nytt interiør!! :P Det der kommer til å bli veldig bra når du får shina det opp! Kan se av bilda at det ikke er elektrisk baksete... men det er da strengt tatt ikke nødvendig heller...

Skrevet
Gratulerer med nytt interiør!! :P Det der kommer til å bli veldig bra når du får shina det opp! Kan se av bilda at det ikke er elektrisk baksete... men det er da strengt tatt ikke nødvendig heller...

Takk skal du ha :)

At det ikke er elektrisk baksete er jeg egentlig glad for, for da det blir det ekstra arbeid for noe jeg ikke får utbytte av :twisted:

Kva pris du betalte for dette da?

Betalte £175 eller nærmere 2100,-. Frakten ble på 1650,-

Skrevet
Nei, de var billige de setene der Lien!

Med stell kan de bli som nye, uten tvil.

Gratulerer :wink:

(Jeg har også lenge hatt lyst på sort bøffelskinn-interiør :( )

Takk for det :)

PS! Det er ikke bøffelhud, takk gud for det :) Glatt skinn er i mine øyne mye penere, da bøffelhud har en tendens til å se "møkkete" og gammelt ut.

Skrevet

Det er mulig jeg har missforstått totalt, men så vidt jeg har skjønt var det forskjellig type hud i executive og highline utgaven.

Har sett på en 3-4 stk E23'er med skinn interiør og noen har glatt skinn mens andre har mer "semsket" type. Vanskelig å forklare, men jeg skal prøve å finne noe underlag på påstandene mine, selv om det kan hende de er helt på jordet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...