Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 585
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har kappet bort midtpotta i dag og montert opp rør i stedet. Lydbildet ble ikke forandret noe jeg er meget fornøyd med :)

Men nå har jeg oppdaget rust i kanalene fremme. Jekkfestet knakk av i dag, så det er nok verre enn jeg trodde da tectylen har dekt over det meste.. Må nok ut med sveiseapparatet før det sprer seg.

Ny kanal blir ikke aktuelt da GS skulle ha 5700,- for en ny en...

Skrevet
Har kappet bort midtpotta i dag og montert opp rør i stedet. Lydbildet ble ikke forandret noe jeg er meget fornøyd med :)
Nice! så du har bare fremste og bakerste potta? synes du sa du mangla den fremste potta jeg?
Ny kanal blir ikke aktuelt da GS skulle ha 5700,- for en ny en...

:shock: sykeste!

Skrevet

Du får bestilt fra veng gjennom bilextra og mekonomen.. Ok deler.. kan vere litt dårli passform på skjermer ol, men på kanaler har de vert ganske bra.. har handla mykje karosserideler fra de.

Skrevet
Nice! så du har bare fremste og bakerste potta? synes du sa du mangla den fremste potta jeg?

Skiveleif fra min side. Mente selvfølgelig fremre potte :) Ble mer trykk i eksosen etter å ha tatt den bort, og det hjelper nok litt på effekten også da det blir friere eksos og får dermed ned tempen en del også..

Skrevet

Ja, jeg har planer om å kjøpe hjulbuer bake fra veng blandt annet.

Husker jeg sjekka priser på hjulbuer og kanaler til E23 da jeg holdt på med den rustne 728`a og da krevde de ikke mere enn 500kr kanalen og 500kr hjulbuen (CA.)

Når det gjelder eksosen min så blir det nok 2 x 2,5" annlegg hele veien ut med ett par lyddempere for å få støynivået ned.

Det er fint når de er stille på lave turtall men får frem den gromme 6`er lyden når man trår på.

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men jeg skal i allefall ikke ha noen bråkete bil bare så det er sagt, men du får vel se lydklipp en gang ;)

(noe jeg håper du også legger ut!)

Skrevet

Har prata med en annen E23 entusiast og han mente at skjermene til E23 var ubrukelige.. Bare så du vet det..

Kommer nok til å bestille kanaler derfra, da de skulle ha 641,- pr. stk..

Skrevet
Skjermene til E23 ubrukelige? :?

Mener du dine da?

Mine er nye..

Nei var ikke det jeg mente. Skjermene som Veng leverer til E23 er visst ubrukelig..

Skrevet

Ja da er det i gang. Interiøret kommer i morgen (får vi håpe) og har nå ribbet bilen innvendig..

Her er litt bilder:

dscn2251wk7.jpg

dscn2252mp7.jpg

dscn2260ou4.jpg

dscn2267iy2.jpg

dscn2268fm5.jpg

dscn2269ri9.jpg

Det ser dårlig ut for skifte av teppe i bilen er jeg redd :( Har jo fått tak i et fra Dralle, men må jo farge opp igjen masse små deler på midtkonsoll og slik, men det er dessverre ikke mulig med det type stoffet som er i dette teppet. Har prøvd tekstil farge, men det var ikke en gang antydning til at den tok til seg fargen..

WorldUpholstry i USA kunne skaffe meg "Carpet Dye" men denne fantes bare i sprayboks og var derfor ikke mulig å sende internasjonalt.. Så da ser det ut som at det blir blått teppe :( Får håpe det blir bra alikevell..

I alt det negative er det også noe positivt :) Løftet bort støymattene og det er ikke antydning til rust i gulvinga. Har funnet to stk 3x3mm rust bobler på høyre bakskjerm innvendig, men det er alt.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...