Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte av en kar som driver et firma på Gjøvik. Det heter Møbeltjenester AS. Kan skaffe dere nummeret hans hvis dere er interessert..

• Svar 585
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du KØDDER. Hele teppet eller?

Dette må jeg nesten få bekreftet, eller så nekter jeg å tro det :)

Bare frakten fra statene burde jo være over den prisen.

Også må vi få et firmanavn, disse teppene mugler jo for et godt ord, så det er vel ikke så lenge til mitt er klart for utskifting :?

Skrevet

Det skal nevnes at det ikke er nytt da :) Kom over det på et forum og det kostet 50$ for teppet og 45$ for frakt. Hele teppet inkl. alt av smådeler som må limes på midtkonsoll osv.. Mørkt grått teppe.

Anders1: Legg ut bilder av bilen din!

Skrevet

Har trukket opp igjen hattehylla i dag:

DSCN2679.jpg

Denne kommer nok til å matche teppet som kommer snart ganske godt. Det ble en forbedring for å si det mildt, fordi det blå velourstoffet som satt der hadde blitt helt lilla etter solbleking.

Ellers kan jeg nevne at bilen kommer tilbake fra rustsveising i løpet av uka. Jeg er spent på både resultatet og prisen 8)

Målet er nå å ha alt ferdig innen bimmers treffet den 18. mai bortsett fra hellakkering. Teknisk må alt være perfekt da den skal ut på banen, hvis ikke noe helt spesielt skjer..

Men det ser dårlig ut for hellakkeringa mi :? Søkt meg inn som student i Trondheim til høsten og da vil nok bilen bli stående igjen her på Toten. Får bare håpe at den nye garasjen da står på beina. Planen er god grunnvarme og flislagte gulv, så da får den jo stå bra :)

Skrevet

Setene ble jo kjempefine. Har selv tenkt å kjøpt produkter fra Swissol nå, altså kraftig skinnrens + farge. Dette kommer seg på nesten 800 kr og skulle visst holde til to seter. Dette vil komme seg på det dobbelte, men var igjen en del mer produkter med da.

Ble iallefall veldig bra til deg.

Skrevet
Setene ble jo kjempefine. Har selv tenkt å kjøpt produkter fra Swissol nå, altså kraftig skinnrens + farge. Dette kommer seg på nesten 800 kr og skulle visst holde til to seter. Dette vil komme seg på det dobbelte, men var igjen en del mer produkter med da.

Ble iallefall veldig bra til deg.

Takk for det. Skal prøve å få tatt noen bedre bilder når jeg har fått de inn i bilen så man får et bedre inntrykk. For ikke å nevne at denne gangen skal jeg ikke bruke blits :wink:

Skrevet

En god og en dårlig nyhet for min del.. Den gode nyheten er at jeg får igjen bilen fra rustsveising på mandag. Den dårlige nyheten er det at de fant masse rust på framskjermene :( Får demontere skjermene og ta noen bilder når jeg får den hjem..

Skrevet

Huffda.. Du fant rust du og ja..

Men den hattehylla ble bra.

Da jeg trekte opp min, var den også helt missfarga og full av noe rart noe som har samla seg der med årene :?

Så ut som støv/pulver av noe tørt slag..

Men når det gjelder bimmerstreffet:

Bra du tar bilen ut på bane og bruker den! :)

Sånt vi liker vettu :wink:

Får få på plass et "onboard" cam, og/eller en som kan stå å filme så vi får se en liten snutt :)

Skrevet

Fikk igjen bilen i dag, og jeg må si at arbeidet var meget pent gjort. Bakdelen var kostanden som kom på 6 laken.. :shock: Har bestemt meg for å ikke bruke noe mer penger på prosjektet da både viljen og økonomien sier stopp.

Det eneste som skal gjøres framover er å sette inn interiøret og skifte olje på diff/girkasse. Skifting av skjermer og hellakkering blir nok ikke før om noen år. Blir skjermene for ille etterhvert får jeg heller vurdere det da.

Skrevet

Det skjer lite om dagen da jeg venter på teppet fra USA. Har nå gått tre uker siden det ble sendt så forventer at det kommer snart.. Gleder meg til å begynne montere igjen.. Etter det er det oljeskift, polering og shining før våren kommer :)

Skrevet

Har begynt så vidt på monteringen av interiøret. I hvertfall det det er mulig å gjøre før teppet kommer. Hattehylla er på plass igjen, nakkestøttene er på plass, og høytaler deksler er lakkert matt svart for å matche skinn interiøret..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...