Dralle Skrevet Oktober 3, 2007 Skrevet Oktober 3, 2007 Ser du har fått av innsuget med alle pakningene inntakt - den var ny. Ikke bli frista til å sette på igjen uten å bytte de
Lien Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2007 Da har jeg begynt på ribbinga av bilen for lakkering. Har tatt av framfanger, skjermer og panser nå, og akkurat som jeg trodde så er det litt sveisearbeid på innerskjermer. Skal komme med bilder i løpet av morgendagen. Masse deler skal bestilles fra Koed de nærmeste dagene inkl. lister, skjermer, krom til fanger etc.
Lien Skrevet Oktober 25, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2007 Bakfanger er av.. Slipper heldigvis sveise her Denne skal rettes opp da den har en liten bulk. Framfanger er demontert i deler og er klar for sandblåsing og hamerite.
Lien Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 Framfanger er nå samtlige rustbobler punktblåst og klare for syregrunning. Festebraketter for fram og bakfanger skal sandblåses på jobb i morgen. Deretter er det sandblåsing av bakfanger, innsiden av krommen og deretter masse syregrunning, hamerite og tectyl.
Lien Skrevet November 7, 2007 Forfatter Skrevet November 7, 2007 Festebraketter er sandblåst så nå står baksiden av krommen for tur til helgen. Er mye lettere i helgene da det blir så fort mørkt ute nå! Etter at alt er sandblåst og gått over skal delelisten sendes til Koed og jeg skal begynne på karosseriet på bilen. Den står forøvrig i garasje med 16 graders varme konstant nå så nå blir den tørr og fin
Lien Skrevet November 14, 2007 Forfatter Skrevet November 14, 2007 Da er alle delene sandblåst for rust og klare for syregrunning som jeg tar senere. Nå skal bilen ned i verkstedet for siste demontering og pussing av rust før rustsveising...
CommodoreBMW Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Jeg har da lest hele prosjekt tråden din, og er virkelig imponert over arbeidet du har gjort, bilen er rett og slett NYDELIG. Mvh. Jan-Erik
Lien Skrevet November 21, 2007 Forfatter Skrevet November 21, 2007 Bilen er ferdig ribbet utvendig og klar for rustsveising. Må innrømme at det var en del mer rust enn jeg trodde! Hele delelista er også klar for oversending til Koed. Nå er det bare vente på penger Skal prøve få lasta opp noen bilder ganske snart... CommodoreBMW: Takk skal du ha
Dralle Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Synes du er knipen på bilda nå! Kan ikke demontere hele bilen uten å legge ut bilder vettu!
kim@etnorgeikrig.com Skrevet November 21, 2007 Skrevet November 21, 2007 Skulle ikke du flytte til trondheim? Har foresten en del mere 745i deler nå, så du får bare si fra vist du trenger noe..
Lien Skrevet November 23, 2007 Forfatter Skrevet November 23, 2007 Dralle: Jeg veit jeg er knipen på bildene, men har liksom ikke vært noe å ta bilder av før nå hehe.. skal fikse noen i løpet av morgendagen.. Kim: Jeg fyttet til Trondheim, men grunnet mangel av selvdisiplin så droppet jeg av skolen og flyttet tilbake til Raufoss.. Du har PM!
Lien Skrevet November 25, 2007 Forfatter Skrevet November 25, 2007 Da har jeg fått tatt noen bilder.. Som dere ser så er det litt rust som må sveises!
///MoePower Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Du har rust på samme plassene som meg jo, hvis vi tenker oss innerskjermer her, ikke dører og ytterskjermer. Litt i hjulbuene, men ikke ellers. Får litt å gjøre vi to nå i vinter ihvertfall.
Dralle Skrevet November 25, 2007 Skrevet November 25, 2007 Så kjent ut det på innerskjermen ja... Lufting til ECU'en Koster rundt 200,- for den vangen på BMW Sveiser du selv?
Lien Skrevet November 26, 2007 Forfatter Skrevet November 26, 2007 Jeg sveiser selv, men har ikke ustyr så kommer til å sette det bort.. Men den delen de selger er jo bare den plata som går på skrått oppover der.. Jeg skjærer nok bare ut på nedsiden av den.. Skal begynne sandlåse det jeg har mulighet til å sandblåse ganske snart, så jeg får en oversikt over hva som må sveises og hva som ikke må sveises..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå