Lien Skrevet November 28, 2007 Forfatter Skrevet November 28, 2007 Da har jeg begynt med sandblåsinga av karosseriet. Kommer til å gå over så mye som mulig med sandblåser slik at jeg slipper sveise.. men døra må skjæres ut, sveises og tinnes inn ny plate! Håper jeg er ferdig med sandblåsin i løpet av ei ukes tid.. har altfor mye å gjøre om dagen, så blir ikke mye tid til bilen!
Lien Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Skrevet Desember 12, 2007 Bil klar for rustsveising og karosseri arbeid.. Blir nok i løpet av januar en gang, men kan ikke si jeg er veldig motivert til å bruke penger på bilen om dagen
///MoePower Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Penger ja.. Dyrt å ha bil Hvilken deler har du bestilt da?
Lien Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Alt mulig! Alt i fra skruer til lister og skjermer.. Masse rart
Lien Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Deler fra Koed kommer på mandag håper jeg, og ny wastegate med flens er bestilt fra Ebay. Endelig begynner ting å skje.. Nå er det bare få bilen på rustsveising så er jeg i god gang
mAZE Skrevet Januar 10, 2008 Skrevet Januar 10, 2008 Ja du har litt å holde på med ser jeg.. Den er vel klar igjen til sommer'n tenker jeg. Vi får prøve oss på mange treff da.
Lien Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Nå begynner ting og skje.. Har nå avtalt rustsveising så tipper jeg kjører opp bilen i løpet av uka. I tillegg fikk jeg alle delene fra Koed i går , så nå begynner jeg bli ganske motivert
Dralle Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 deilig med nye deler Kjøpte du orginale skjermer eller?
Lien Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Køpte originale ja.. Kosta ikke mer enn 1300 DKK pr. stk..
Motor Skrevet Januar 16, 2008 Skrevet Januar 16, 2008 har for øvrig en wastegate og en bankesensorhjerne liggende til 745.. sikkert litt andre greier og.. hvis noen mangler noe
Lien Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Skrevet Januar 17, 2008 Da er diverse smådeler og innsiden av fangere syregrunnet og malt med hamerite. Kommer nok til å holde rusten borte
Lien Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Skrevet Januar 18, 2008 Trur jeg har det meste under kontroll nå, men er fortsatt litt usikker på den bakfangeren. Den har fått seg en trøkk en gang, men jeg har klart å rette den opp igjen sånn noenlunde. Resten får lakkerer ta seg av. Ellers er det de sidelistene på bakfanger jeg er litt usikker på. De måtte jeg bare rive av for å få av så vet ikke helt hvordan innfestinga er på de. Hvis noen har noen tips så tas det i mot med takk! Ellers er det vell den tid den sorg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå