Lien Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Jeg håper jeg får stilt på rudskogen..Hvilken dato er det? Skal nemlig til Egypt 25. mai, så trur kanskje det krasjer med Rudskogen. Det ultimate målet er egentlig å få den ferdig på norges nasjonaldag Jeg kan skaffe deg skinnbehandling ja. Koster rundt 1700,- for grunning, farge (blandes i hva du vil ha), top coat, rensing og protection cream. Er dyrt, men er absolutt verdt. Har til dags dato ikke sett noen E23 på bilder som har så strøkne seter som mine
Lien Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Her er bilder etter behandingen av de sveiste og pussede flater.. Tror rusten holder seg unna noen år nå! Fått montert på begge fremskjermene. Forventet helt 100% passform siden det er original del, men skjermen på høyre side ble stikkende litt ut fra karosseriet syntes jeg. Men når man får satt sammen igjen alt så blir det ikke merkbart trur jeg, samtidig som at jeg til tider kan være alt for nøye
Christian_ Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg håper jeg får stilt på rudskogen..Hvilken dato er det? Skal nemlig til Egypt 25. mai, så trur kanskje det krasjer med Rudskogen. Det ultimate målet er egentlig å få den ferdig på norges nasjonaldag Jeg kan skaffe deg skinnbehandling ja. Koster rundt 1700,- for grunning, farge (blandes i hva du vil ha), top coat, rensing og protection cream. Er dyrt, men er absolutt verdt. Har til dags dato ikke sett noen E23 på bilder som har så strøkne seter som mine Mener på å ha lest at treffet er den 31. mai. Holder det med en pakke for å behandle to komplette skinninteriør?
Lien Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Ja, jeg tror det skal holde.. Har igjen mye jeg, og jeg gikk over mitt ganske grundig..
Lien Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Mer stash i hus. Endelig fått tak i alle delene jeg trenger. - Nye lister som går framover fra bakskjerm - Tåkelys høyre - Nye sideblinkere selv om jeg ikke skal bruke disse - Nytt dørhåndtak innvendig - Rep. sett for lås - Klips for dører - Nye nyrer - Div. karosseriskruer - Bensinlokk Skal mase på lakkerer over helga, så da håper jeg det skjer noe snart
///MoePower Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 Dette ser bra ut vettu Sveisinga så jo helt grei ut den faktisk. Spent på å se bilder av denne når den er ferdig lakkert jeg nå.
Lien Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Skrevet Mars 9, 2008 Sveisinga ble bedre enn helt grei... Mye av det ser du ikke på bildene for det går så i ett med de originale platene... Håper på lakkering snart Fikk satt på igjen antenna i går etter at Rune Kampenes fikk sendt meg noen enkeltdeler han hadde liggende til el. antenna.. Veldig bra, for disse enkeltdelene er ikke til salgs lenger Fikk også ut baklåsen etter å ha laget et spesialverktøy..
Lien Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Frontrute og Bakrute ute. Ikke ble de knust heller Har også prøvemontert på igjen panser før lakk.. Bilen blir sendt på lakk i slutten av uka...
Lien Skrevet April 3, 2008 Forfatter Skrevet April 3, 2008 Bilen er nå på lakkering Håper å få den i hus igjen i løpet av denne måneden...
Lien Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 Har vært å kikka på bilen nå. Står igjen grunnarbeid på tak, en bakskjerm og panser så er den klar for lakk Kan ikke jeg si jeg gleder meg til å vaske den innvendig etter lakk, da hele dashbordet og setene er helt gule av pussestøv :/
///MoePower Skrevet April 30, 2008 Skrevet April 30, 2008 Ja, det støvet det legger seg visst overalt :/ Gleder meg til å se bilen lakkert nå
Lien Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Skrevet Mai 7, 2008 Fikk beskjed om at bilen skal grunnes i dag skulle visst få den igjen før 17. mai, så da er det bare å håpe
Lien Skrevet Mai 12, 2008 Forfatter Skrevet Mai 12, 2008 Da er bilen ferdig grunnet og i følge lakkerer skulle jeg få den igjen i løpet av denne uka.. Blir noen sene kvelder før 17. mai trur jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå