Lien Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Skrevet Mai 15, 2008 Da er bilen ferdig lakkert så nå blir det alvor de to siste kveldene før 17. mai. Det er det som er målet, og jeg håper jeg rekker det Henter bilen i kveld hvis alt får etter planen. Ruter blir installert av Autover glass i ettermiddag. Etter det blir det dugnad medd bruttern, fattern og svigers for å få den på veien Skal ta noen bilder i ettermiddag!
Trond.S Skrevet Mai 15, 2008 Skrevet Mai 15, 2008 Lykke til med monteringa. Kan tenke meg det blir stas med nyrenovert e23 på 17 mai Hilsen Trond
///MoePower Skrevet Mai 16, 2008 Skrevet Mai 16, 2008 Gratulerer med ny lakk. Men hvor blir det av bildene du nevnte?
Lien Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Skrevet Mai 19, 2008 Jeg rakk nok dessverre ikke fristen da detaljer tar lang tid Like greit da det snødde her på 17. mai.. hehe.. Men i løpet av uka er den nok helt hundre.. Internettet har klikket på pcen hjemme så dere må nok bare smøre dere med tålmodighet når det gjelder bilder.. Men bilder blir det i løpet av noen dager... Gleder meg som en unge til å få den ut på vegen nå!!!
Lien Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 Nå er bilen snart ferdigmontert. Mangler bare dørsider inni + et dørhåndtak. Første prøvetur i går og det var virkelig morro Har også fått igjen fullt turbotrykk da det viste seg at det var wastegaten som var synderen. Neste blir shining av motorrom og interiør (MYE STØV) + senking av fronten. PS! Klarte forresten å knuse frontruta da vi satte den igjen så den må byttes når pengene kommer, men er foreløpig ikke noe problem da sprekken er utenfor synsfeltet.
Lien Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 Har dessuten små elektronikkfeil etter vinteren. Får skrudd ned til park og spredere når bilen ikke går, men når det går så fungerer verken park eller spredere.. Noen som har noen gode tips?
Dralle Skrevet Mai 22, 2008 Skrevet Mai 22, 2008 Elektronikkfeil viser ikke på bilder drit i det å legg ut bilder nå da Synd med frontruta da. Var det du selv som satte den inn? Ser for meg at det ikke trenger å være så lett...
Lien Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Skrevet Mai 23, 2008 Jepp, satte den inn selv og pressa litt mye på det ene hjørnet.. Ellers kan jeg si at det er regn regn og regn her nå så blir lite bilder.. Prøve få tatt noen i morgen på dagen for ellers blir det ikke før om ei uke. Drar nemlig til egypt på søndag. Skal ellers nevne at det rattet jeg kjøpte må modifiseres mer. Har byttet over splines og fått sveist det, men nå funker da ikke tuta da kobberringen ikke får kontakt med "tuteknappen" i rattstammen.
Paulus Skrevet Mai 23, 2008 Skrevet Mai 23, 2008 Jepp, satte den inn selv og pressa litt mye på det ene hjørnet.. Ellers kan jeg si at det er regn regn og regn her nå så blir lite bilder.. Prøve få tatt noen i morgen på dagen for ellers blir det ikke før om ei uke. Drar nemlig til egypt på søndag.Skal ellers nevne at det rattet jeg kjøpte må modifiseres mer. Har byttet over splines og fått sveist det, men nå funker da ikke tuta da kobberringen ikke får kontakt med "tuteknappen" i rattstammen. Jeg har samme problemet... men splines'en er riktig på mitt ratt Jeg ser ingen annen løsning enn å legge mellom ca 1 cm. med skiver for å få kontakt med hornet. Bilder må vi få før du drar ///Paul
Lien Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 Da er bildene her. Endelig for de som har venta Ble litt kjappe bilder da jeg ikke har hatt så god tid de siste dagene.. Litt ute av fokus ett par av de men dere ser da resultatet
Lien Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 Jo takk. Kronen på verket er å sette på 745i emblemene som kommer på i dag
oddis Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Dette ble jo kjempbra! Der har du en bil å være stolt av Virker som du er skikkelig glad i denne 7'rn din, ikke mange som gjør en slik gjennomgang og restaurering av disse bilene, ihvertfall ikke i din aldersgruppe Sjefscruisevogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå