rolfi Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Blir bare bedre og bedre dette her! Du skal ikke fikse deg ny grill da? I USA kom bilen med 4 like store lykter. Tenkte på og gjøre dette med E28'n min. Her er et bilde av en med USA grill: http://www.shophyperformance.com/cart/i ... ts151s.jpg Her er en side som selger Racing Dynamics frontfanger til E23. http://www.racdyn-usa.com/Merchant2/mer ... .12.23.011 Skal du omlakkere bilen i samme farge som den er nå?
Lien Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 Ble litt endringer i planene gitt. Skinninteriøret jeg skulle hente hos Dralle var i litt dårlig forfatning til at jeg har råd til å restaurere det så det ble lagt på hylla. Blir derfor stoffseter på meg en stund til. I tillegg til dette må jeg ha ny styresnekke for den ekstremt tung å styre og den lugger som bare fy når jeg svinger brått.
Dralle Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Det er ikke i SÅÅ dårlig forfatning da! Det går jo an å bruke det uten å restaurere det... med litt stell blir de mer enn pene nok. men visst det skal bli strøkent så må de vel trekkes opp. Tror nye trekk koster 7000 pr sete...
mnesby Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Husker at en kjøpmann i min hjemby, Harstad, fikk førstesideoppslag da han fikk overlevert sin 732i på 80 tallet. Mange så nok på han som en spesiell person, men god smak når det gjelder biler hadde han!
Lien Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 Styresnekka har tatt kvelden og sentrallås sentralen er i havn. Mangler nå bare å feilsøke bakdøra for å få den til å virke igjen.. Ellers har jeg bestilt deler fra Koed; Alpina emblemer til felger, ny grill i front og ny termostat som åpner ved 80 grader.
Lien Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 Det er ikke i SÅÅ dårlig forfatning da! Det går jo an å bruke det uten å restaurere det... med litt stell blir de mer enn pene nok. men visst det skal bli strøkent så må de vel trekkes opp. Tror nye trekk koster 7000 pr sete... Ja jeg sier ikke at de var så dårlig at de ikke kan brukes, men jeg skal ha bilen hundre prosent etterhvert og siden setene på trekkes opp så kan jeg heller vente siden stoffsetene mine er i bedre stand. Jeg har rett og slett ikke råd til å kjøpe et halvbra interiør for så å sy det opp igjen for mange tusen.. 7000 pr. sete høres drøyt ut, men jeg har hørt hos en salmaker om hvor mye han skal ha for å trekke om setene i blått skinn så får vi se hvor mye det blir..
K Landre Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Dette prosjektet bærer det respekt av. Jeg er også av den meningen at gamle BMW'er må det taes skikkelig vare på
Lien Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 Har i dag gått å fundert på hvordan jeg skal gjøre det med den styresnekka. Skal ringe GS i morgen så får jeg høre om jeg bør overhale den eller bare bruke en brukt en. Følte at jeg måtte få gjort noe i dag så jeg tok av plata som sitter under grillen på luftinntaket inn i kupeen og lakkerte denne i matt svart. Den hadde nemlig begynt å miste litt lakk og hadde en anelse overflaterust. Resultatet ble bra det, så nå er det liksom motoren man ser på først i stedet for den stygge plata Når det gjelder den sentrallåsen så har jeg gitt opp. Skjønner rett og slett iikke hvorfor den ikke åpner venstre bakdør enda den får signal og alt som er. Skal prøve å få tatt noen bilder i morgen med nyvaska bil. Blir bare bedre og bedre dette her!Du skal ikke fikse deg ny grill da? I USA kom bilen med 4 like store lykter. Tenkte på og gjøre dette med E28'n min. Her er et bilde av en med USA grill: http://www.shophyperformance.com/cart/i ... ts151s.jpg Her er en side som selger Racing Dynamics frontfanger til E23. http://www.racdyn-usa.com/Merchant2/mer ... .12.23.011 Skal du omlakkere bilen i samme farge som den er nå? Sorry, jeg så ikke denne før nå jeg Den fronten der så jo fin ut, men jeg tror jeg skal ha original fanger og heller lakke den ned når jeg hel lakkerer. Bilen skal lakkeres i samme farge ja. Er en del steinsprut og klarlakkslipp som ikke er pene på nært hold..
mnesby Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Nei, nei, nei. Ikke monter noen av de fangerne på. Det blir alt for 80-tall. Det ser ikke originalt ut, og blir ikke stilrent. Hold deg til originalen.
Lien Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 Nei, nei, nei. Ikke monter noen av de fangerne på. Det blir alt for 80-tall. Det ser ikke originalt ut, og blir ikke stilrent. Hold deg til originalen. Har også tenkt til å holde den origial hvis du leser forrige posten litt mer nøye
mnesby Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Litt OT! Spør kona om hvor stor motor det er i en BMW 320 Svar: 2 liter 325? 2,5! 328? 2.8! 730? 3.0! 745? 4.5! FEIL!!!!!!!!!
Lien Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 Jepp.. Det var akkurat det dama sa I tillegg til noen av kompisene mine. Faktum er at pga. overtrykket tilsvarer 3.5L luft under et trykk på 0.4 bar ganske nøyaktig 4.5L luft i atmosfærisk trykk.. Men det visste du vell..
///MoePower Skrevet Juni 5, 2006 Skrevet Juni 5, 2006 Så i utgangspunktet kan man si at E23 745i EGENTLIG er en 4,5 liters motor "UTEN" turbo? (selv om den i "atmosfærisk" trykk er 3,5 liter?)
Lien Skrevet Juni 5, 2006 Forfatter Skrevet Juni 5, 2006 Ja. Ved vanlig trykk har luften et volum på 4.5L mens når turboen lader 0.4 bar får dette plass på 3.5L.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå