Lien Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Skrevet Juni 26, 2006 Jepp.. 1800 rolige omdreininger i 100 km/t.. Er helt vilt hvor rolig denne bilen går i litt høye hastigheter.. Syntes selv det så urealistisk ut men fikk testet en del av de fartene jeg regnet ut på de forskjellige gir så det stemmer nok ganske bra! Bilen er nok ikke særlig aerodynamisk da siden toppfarten nås på rett over 4000 rpm men man kan jo få den til å gå meget fort hvis man tuner motoren vil jeg tro. PS! Det er mange som skifter ut diffen på 745 til en M535i diff for å få en lavere toppfart og høyere aks.
BmwKlovn Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Nå har jeg lest hele... Det er bare sinnsykt rått! For en bil! Bror har forresten en tuna 745 motor i sin E30 ("345") med ca 400 gamp. Trur han venter på større turbo å datasprut.. Men dette er rått, stå på!
Hakon Skrevet Juni 26, 2006 Skrevet Juni 26, 2006 Flott at noen av de gammle 7'erne får et verdig liv... hyggelig å se når en når jeg er ute ( ikke så ofte man ser dem i oslo, men... )
Lien Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 Takk for innspill! BmwKlovn: Hva har bror din gjort for å få ut 400 gamp? Skrudd opp turbotrykk og skiftet toppakning.
BmwKlovn Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Takk for innspill!BmwKlovn: Hva har bror din gjort for å få ut 400 gamp? Skrudd opp turbotrykk og skiftet toppakning. For å være sikker har jeg ikke all data i hue på det.. Men kan godt spørre han. Men motoren er forsterka så den tåler a endel mer men elektronikken klarer ikke å levere nok suppe for mer så datasprut står på lista nå.. Men vet den er forsterka med evo stempler osv. Men skal ta å få mer oversikt nestegang jeg!
Lien Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Skrevet Juli 3, 2006 Da har jeg funnet feilen på sentrallåsen. I gjennomføringsstrømpa på bakdøra var ledningen slitt av og de andre ledningene begynte også å synge på siste verset selv om jeg valgte å ikke gjøre noe med det. Har nå fått loddet sammen igjen ledningen så nå virker alt igjen. Eneste som mangler nå er å skifte to sentrallås motorer på høyre side som har tatt kvelden.
Lien Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Skrevet Juli 4, 2006 Nå virker alt som det skal på bilen, endelig Har sjekket litt rundt om chip så jeg pratet med Norman fra trimchip.com i dag, men han mente det ikke gikk ann å chippe den siden Motronic enheten min hadde brikker med serienummer: ID2716. Disse var det umulig å få tak i. Hvis noen veit om noen andre måter det kan gjøres på så tar jeg gjerne i mot forslag.
Dralle Skrevet Juli 4, 2006 Skrevet Juli 4, 2006 Jeg har da hørt om folk som har chippa 745... Du har den 4 EPROMS hjerna du... men jeg har fortsått det slik at det er mulig å chippe den og... http://745i.scottiesharpe.com/jarmo/orderform.htm
Lien Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Skrevet Juli 4, 2006 Genialt! Skal lese litt her så blir jeg kanskje klok på det! Takk skal du ha... EDIT: På denne siden sto det VELDIG mye nyttig! Fant jo også fram reperasjonsmanuall til bilen Eneste info som mangler er hvor mye automat kassen tåler...
Dralle Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 En side jeg har rota meg borti mens jeg drømmer om 745, hehe!
///MoePower Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Kjeda meg litt, så jeg modda litt på det ene bildet ditt Lien Orginalen: Min: Hehe..
Pauls1 Skrevet Juli 9, 2006 Skrevet Juli 9, 2006 Kjeda meg litt, så jeg modda litt på det ene bildet ditt Lien Orginalen: Min: Hehe.. stygt gjort av deg og ødlegge den fine bilen til Lien på denne måten
Lien Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 Kjeda meg litt, så jeg modda litt på det ene bildet ditt Lien Orginalen: Min: Hehe.. Lov meg at bilen din aldri blir seende ut som den! Soting av vinduer og blinklys hører IKKE hjemme på E23 Den skal holdes original
///MoePower Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Hehe, nei skal ikke gjøre det med min bil nei! Jeg skal ha min i Mauritius Blau, åsså blir det røde baklykter med hvite ryggelys, så skal jeg beholde all chromen, den skal få store 18" felger med en liten polert kant, åsså skal den senkes litt, å få helt LETT tonede ruter! Bare for å få en LITEN tanke mørkere ruter, men ikke så mye som det der! Btw: Jeg har nå funnet en annen 745ia som selges BILLIG for 20 000kr grunnet at han flytter til andre enden av norge! Skal innformere deg når handelen er i boks Lien Null rust og eid av godt voksen mann! Byttet kanaler, bremser, bremseslanger, bensinslanger, frontrute osv! Prakteksemplar visstnok! (til den prisen) Han måtte selge den billig for å få den fortest mulig bort grunnet flytting som sagt. Sorry for Ot..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå