Mirakulix Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Ja, nå ser det endelig ut som jeg har funnet meg en bra bmw! Denne gangen blir det en 320i. en liten forskjell fra min tidligere 1.6 Men har allerede planer for bilen: det skal på fult "seidl flash m" bodykit og så har jeg for en gangs skyld lyst å prøve meg på å trimme motoren litt. henter den lørdag 13.mai! Kjennes ut som en evighet Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikS Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Gratulerer med en forhåpentligvis ny bil. Ser flott ut den. Post bilder av forandringene underveis er spent på å se resultatet. Jeg gikk nå fra 316 til 520, vanvittig deilig overgang som sikkert er mer merkbar i en 3'er. Gratulerer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Ser bra ut den der Hva skal du gjøre for å øke effekten? Turbo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted May 1, 2006 Author Share Posted May 1, 2006 Jeg får se hva pengelommen sier etterhvert. kanskje bare chip og plane toppen, samt få ny kamm. Men om muligheten er der, frister det med turbo eller kompressor Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortena Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Hehe.. 14 dager å vente... Det ER jo en evighet når man venter på ny bil! Kjøpte en gang en 530i Touring E34 fra Tyskland, og måtte vente på bilen i 3 uker. Det er de lengste ukene jeg har opplevd! Er bombesikker på at det var både 8 og 9 dager i de ukene der.. Men uansett, den som venter på noe godt, osv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Ser ut som en pen E36 det der Mirakulix Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovex Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 ...den som ventar på noko godt Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 den som ven...hmm... grattis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxsonics Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 den såg ikke så dum ut! bare å smøre seg med tolmodighet da..! heh Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Den så pen ut! Ser ut som et bra kjøp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted May 1, 2006 Author Share Posted May 1, 2006 Digg med hyggelige tilbakemeldinger før jeg har fått den Var heldigvis aldri noe tvil på noe annet merke enn Bmw <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick B Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 det skal på fult "seidl flash m" bodykit Det er jo direkte tragisk, hold bilen som den er eller kjøp gromme felger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirakulix Posted May 1, 2006 Author Share Posted May 1, 2006 Ikke sikkert jeg trenger grommere felger, har ikke sett dem enda.. Men det er 18" OZ felger. Jeg vet autoart er uenig med deg der iaff, Patrick hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick B Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Ikke sikkert jeg trenger grommere felger, har ikke sett dem enda.. Men det er 18" OZ felger.Jeg vet autoart er uenig med deg der iaff, Patrick hehe Ja, men kan ikke si jeg liker hans biler da ikke for å være frekk! Godt vi alle er forskjellige! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Anders- Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Skal du ha seidel flash m kit så vær så snill ikke sett på bakfangeren a! ufattelig stygg til E36. Den blir liksom altfor lav i ræva. Gå for m-tech evt. Men dette er jo bare min mening Ellers en pen E36 Mirakulix!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts