Mirakulix Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Ja, nå ser det endelig ut som jeg har funnet meg en bra bmw! Denne gangen blir det en 320i. en liten forskjell fra min tidligere 1.6 Men har allerede planer for bilen: det skal på fult "seidl flash m" bodykit og så har jeg for en gangs skyld lyst å prøve meg på å trimme motoren litt. henter den lørdag 13.mai! Kjennes ut som en evighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Gratulerer med en forhåpentligvis ny bil. Ser flott ut den. Post bilder av forandringene underveis er spent på å se resultatet. Jeg gikk nå fra 316 til 520, vanvittig deilig overgang som sikkert er mer merkbar i en 3'er. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Ser bra ut den der Hva skal du gjøre for å øke effekten? Turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Jeg får se hva pengelommen sier etterhvert. kanskje bare chip og plane toppen, samt få ny kamm. Men om muligheten er der, frister det med turbo eller kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Hehe.. 14 dager å vente... Det ER jo en evighet når man venter på ny bil! Kjøpte en gang en 530i Touring E34 fra Tyskland, og måtte vente på bilen i 3 uker. Det er de lengste ukene jeg har opplevd! Er bombesikker på at det var både 8 og 9 dager i de ukene der.. Men uansett, den som venter på noe godt, osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Ser ut som en pen E36 det der Mirakulix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 ...den som ventar på noko godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 den som ven...hmm... grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 den såg ikke så dum ut! bare å smøre seg med tolmodighet da..! heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Den så pen ut! Ser ut som et bra kjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Digg med hyggelige tilbakemeldinger før jeg har fått den Var heldigvis aldri noe tvil på noe annet merke enn Bmw <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 det skal på fult "seidl flash m" bodykit Det er jo direkte tragisk, hold bilen som den er eller kjøp gromme felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Ikke sikkert jeg trenger grommere felger, har ikke sett dem enda.. Men det er 18" OZ felger. Jeg vet autoart er uenig med deg der iaff, Patrick hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Ikke sikkert jeg trenger grommere felger, har ikke sett dem enda.. Men det er 18" OZ felger.Jeg vet autoart er uenig med deg der iaff, Patrick hehe Ja, men kan ikke si jeg liker hans biler da ikke for å være frekk! Godt vi alle er forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Skal du ha seidel flash m kit så vær så snill ikke sett på bakfangeren a! ufattelig stygg til E36. Den blir liksom altfor lav i ræva. Gå for m-tech evt. Men dette er jo bare min mening Ellers en pen E36 Mirakulix!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå