Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

surfet på autodb.no og der fant eg tilfeldivis bilen min til salgs at med annen pris og km stand og annen selger.har hendt før prøver å kontakte det tlfnr som står på anonnsa men er ikke noe kontakt.jævla irreterande...noen som har forslag åssen eg kan stoppe det.utruli at noen har det arti med det :cry:

Skrevet

Hei

Kontakt autodb direkte og be dem sperre brukeren, fordi før du aner så har hn gjøken som lagt annonse mange kunder!!

mvh

Hav

Skrevet
Har kontaktet Autodb angående dette da?

jepp har sendt dem mail ang annonsa men har ikke fådt svar enda.det har skjedd fleire ganger

Skrevet
Hei

Kontakt autodb direkte og be dem sperre brukeren, fordi før du aner så har hn gjøken som lagt annonse mange kunder!!

mvh

Hav

har fådt kontakt med det tlf nr som står i annonsa og han sier det er ikke han som har gjort det..noen som kødder som f......

Skrevet

Hei igjen

Du kan jo eventuelt vurdere en anmeldelse imot autodb og han som har laget annonsen, jeg hadde blitt veldig forbannet hvis noen hadde gjort dette mot meg :evil:

men håper autodb gjør noe med dette og det snarest !!!

mvh

Hav

Skrevet
Hei

mvh

Hav

Og hvordan skal de få sperret brukeren? Er jo bare å opprette en ny annonse det..

Problemet med at autodb er gratis er at det så ufattelig mange tulleannonser som blir lagt ut.

Skrevet

*KREMT KREMT*

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20690

Han som har eiet bilen du har før, liker ikke at du bruker bildet HANS som bilde her på bimmers. Det er trossalt han som har tatt det. Har du spurt goks om lov til å bruke bildet her?

Hvis ikke, så vil jeg anbefale deg å ta en personlig melding til han og spørre pent.

EDIT:

For dei som snakker om bilder og eiendom. Motivet på bildet er i utgangspunktet likegyldig (med unntak av barna til kongefamilien og diverse andre slike ting). Det som er poenget er at eg har tatt det bildet og at det er min eigendom. På same måten som at Munch hadde eigarretten til Madonna og SKrik. Både bilder og maleri m.m kjem inn under Åndsverksloven. Piratkopiering av musikk kjem inn under samme lov.

Det er forsåvidt greit at ein bruker bilda til å selge bilen vidare, men dei skulle ha spurt om lov!! Avatarbilda er berre latterlig.

Skrevet
*KREMT KREMT*

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20690

Han som har eiet bilen du har før, liker ikke at du bruker bildet HANS som bilde her på bimmers. Det er trossalt han som har tatt det. Har du spurt goks om lov til å bruke bildet her?

Hvis ikke, så vil jeg anbefale deg å ta en personlig melding til han og spørre pent.

EDIT:

For dei som snakker om bilder og eiendom. Motivet på bildet er i utgangspunktet likegyldig (med unntak av barna til kongefamilien og diverse andre slike ting). Det som er poenget er at eg har tatt det bildet og at det er min eigendom. På same måten som at Munch hadde eigarretten til Madonna og SKrik. Både bilder og maleri m.m kjem inn under Åndsverksloven. Piratkopiering av musikk kjem inn under samme lov.

Det er forsåvidt greit at ein bruker bilda til å selge bilen vidare, men dei skulle ha spurt om lov!! Avatarbilda er berre latterlig.

ja eg har spurt om goks om lov ja...greit nok med avatarbilde er greit nok det..ska skifte det med ein gang

Skrevet

Virket bare utifra det eieren av bildene (goks) at han ikke hadde gitt noen tillatelse til å bruke dem nemlig. Derfor denne vinklingen her i tråden fra min side.

Skrevet
Virket bare utifra det eieren av bildene (goks) at han ikke hadde gitt noen tillatelse til å bruke dem nemlig. Derfor denne vinklingen her i tråden fra min side.

joda det virker det som det fra han men eg skreiv på mail til han om det va greit det og det sa han oki til...er lei av dette probl med bilen og goks skriver

Den som er interessert i denne bilen må iallefall vokte sine skritt med så mykje rare ting som er ute og går.

han kunna jo tatt kontakt med meg ang det der..skrive sant piss når han ikke sjekka saka ein gang og at bilen er i molde.....mye piss...som sagt bilen er i tromsø og ikke i molde

Skrevet

Så bilen er fremdeles i ditt eie i tromsø og hva er den reelle km-stand? Ser at goks skriver: Bilen har gått sine drøye 320 000 km Du selv har skrevet at bilen er kjørt 299000km... :roll: ??

Skrevet
Så bilen er fremdeles i ditt eie i tromsø og hva er den reelle km-stand? Ser at goks skriver: Bilen har gått sine drøye 320 000 km Du selv har skrevet at bilen er kjørt 299000km... :roll: ??

jepp bilen er i tromsø....og bilen er kjørt 299 nesten 300... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...