320it Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Noen som vet hvordan en bakfanger som denne festes på den orginale? Er det ikke bare den "diffuser" saken som man kan ta av? skal den på der da? her er den jeg snakker om. http://www.bilstyling.dk/product.asp?product=1549⊂=4&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Limes vel utenpå den org.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 ingen som har sett bilde av denne påmontert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Limes vel utenpå den org.. finnes det bedre alternativer enn denne? synes bilen er så alt for høy bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Siden du spør meg...ja, men min mening er at eneste alternativet er org M-tech styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Siden du spør meg...ja, men min mening er at eneste alternativet er org M-tech styling Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 den m3 diffuseren mener du? bygger jo ikke så mye ned den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Hva med en skikkelig Rieger fanger da?? M styling er grei den men litt kjedelig bakfanger. Bilde er av en Rieger fanger. Finnes utallige varianter å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Ikke mye pent med den eksosen iaf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Ikke mye pent med den eksosen iaf Eksosen er ikke som på bilde lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 hvem er billigst på rieger? koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Mest sansynlig Koed i Danmark. eller du kan prøve GS bildeler eller Styling-tech på Levanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå