Sevenord Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Har kommet over noen Borbet C felger, vistnok strøkne, men med dekk som bare holder en sesong til, med Fornuftig kjøring. Jeg er så sinnsykt usikker på hva verdien på dette er? På forum her og der ser jeg budene går fra 1000 til 3-4000. Jeg fikk pris på 4500... Men skal seff prøve å prute om jeg bestemmer meg for å kjøpe de. Om noen har bilder av E30 med slike felger er dere hjertelig velkommen til å spre det edit: http://www.e-tire.co.jp/borbet-c_thumb.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nautiluz Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Ville ikke betalt mye over 2000kr for dem jeg da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
locktite Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 1500 og da bør de være støkene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sammigun Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Ahh, gode felgene.... Er de strøkne, altså ingen kantkjøring eller kast, så er de verdt oppimot 4 lapper. Disse klassikerene får du ikke tak på nye lenger! Og ja, jeg vet at Sharif og alle andre selger BILLIGE pakker. Men de selger ikke Borbet C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sevenord Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Jeg får prøve å by han noe midt i mellom Takk for svar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts