BalleKnalle Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Gratulerer med ny og fin bil. Felgene passet jo som bare det på bilen
2001e46coupe Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 skal få tatt noen flere bilder snart. Veit ikke om jeg trenger haifinnen der jeg men trur ikke jeg gidder å fjerne den, men det med nye typen skilt er ikke dumt, hvor mye koster dette a? Panser og bakluke er byttet pga. rust ja, måtte vente i 4 uker på bilen siden han hadde avtalt time og sånn i oslo, og siden jeg bor i siljan hadde det vært rimelig tungvindt å hente den før, men gjett om det var 4 lange uker a!! I dag var jeg å skaffa tvilling kort til telefonen også så da er den i drift, fint å få alt i gang liksom
Zenix Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 En absolutt nydelig bil ja Forutenom motoren, så er den helt dønn lik min. Jeg har riktignok M3-speil, men jeg ser at du har bestilt disse også En ting jeg ble nødt til å spørre deg om er hvilke felger det er? Hvor kjøpte du de, og hvor mye ga du? Har selv 18" BBS RX, men har meget lyst på lignende felger med kant, i tillegg til 19". De felgene du har var rett og slett nydelige!
Eirik3 Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Fader den var fin... Gratulerer! (De nye skiltene er driiitstygge... )
2001e46coupe Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 jeg bestilte 19 bbs ch til den men så fant de ut at det var tomt fra hovedlageret i tyskland så de kunne ikke skaffes før tidlig i juni(tidligst). Disse kjøpte jeg på dekkspesialisten i porsgrunn, de lå på lager og jeg fikk de der og da, darwin racing heter de mere vet jeg ikke annet at det er 8,5*19 og 215/35-19 foran og 235/35-19 bak. ga 12900 for disse noe jeg syns var ganske rimelig siden de skulle ha 21000 for de ch felgene(veit det antagelig er mye bedre kvalitet på bbs, pluss det var noe bedre dekk). men så langt veldig fornøyd med disse.
krza Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 I dag var jeg å skaffa tvilling kort til telefonen også så da er den i drift, fint å få alt i gang liksom Heisann, gratulerer med nydelig bil.. Jeg må skaffe meg tvilling-sim til telefonen selv. Hvor mye betalte du for det, og må du vente noe før du får kortet?
2001e46coupe Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Skrevet Mai 2, 2006 jeg har netcom active talk og da betalte jeg ingenting når jeg fikk kortet men det blir lagt inn i tlf regningen, 50 i etableringsgebyr og 25 i måneden. fikk kortet med en gang gikk rett i bilen og satt det inn og da funka det med en gang.
krza Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 jeg har netcom active talk og da betalte jeg ingenting når jeg fikk kortet men det blir lagt inn i tlf regningen, 50 i etableringsgebyr og 25 i måneden. fikk kortet med en gang gikk rett i bilen og satt det inn og da funka det med en gang. var å mekka meg dette isted.. var skikkelig kult med carphone følte meg litt gangster da
|Andreas| Skrevet Mai 2, 2006 Skrevet Mai 2, 2006 Skikklig nice E46 Coupe du har fått deg. Selv skulle jeg ønske min også var en 6'er, men det er da ikke noe i veien med en 4'er? Hvor mye ga du for M3 speilene ? Er de ferdig lakka?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå