2001e46coupe Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 På tirsdag var jeg og hentet meg en ny bil, er en 2001 318 coupe, original m-tech bil. Sto 17" på bilen når jeg fikk den, så på torsdag var jeg å kjøpte noen nye 19". Har også bestilt litt stæsj i dag: e46-m3 speiler, m-tech girkule m/lys, led baklamper og børsta stålringer til instrumentene. Bestilte dette på koed, veit noen sånn ca leveringstid derfra eller? Hva syns dere? Ting jeg bør gjøre? http://www.dropshots.com/day.php?userid ... e=20060501 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 peeen bil.. gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 damn... najs bil Men du burde ha spandert på deg en 320i, 6ern har herlig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 er klar over at jeg burde kjøpt en 320 men en kan jo ikke få alt heller he he, vurderer og bytte kam etterhvert får å få litt mere sprut. men er fornøyd så langt, har jo ikke akkurat hatt den så lenge enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 f... den så strøken ut! Grats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Den var uuuutrolig fin :D liten motor, men men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Den var f... meg snaksi=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 deilig bil det der! Trenger du haifinnen Ellers må du skaffe deg ny type nr.skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Ser bilen din har fått byttet bakluke.. pga rust den også? Det ser faktisk mye penere ut med faceliftbakluka, ser litt breiere ut bakfra da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Dritpen bil! må få meg en slik front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Meget pen bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 pen! velkommen i e46 cupe klubben angående 6`er lyden,så har min bilså masse lyddempere bakigjennom eksosen at man hører ikke at den går,så uten effektanlegg er det lydmessig det samme om du har 4 eller 6 sylindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Velkommen hit, og gratulerer med knallfin bil! Gi oss noen interiørbilder også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 pent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå