2001e46coupe Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Skrevet Mai 3, 2006 Trur speilene kommer på litt over 3k +lakk. Har ikke tenkt å gjøre så veldig mye mere med bilen nei, eventuelt noe småfiks som å bytte bakpotte og stuss for å få litt finere lyd og utseende. også eventuelt senke 1-2cm til bak, er så vanvittig stuk på den nå
2001e46coupe Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Skrevet Mai 3, 2006 Har oppdatert dropshots sida med noen flere bilder + interiør. Fått fikset noen småting i dag også, fått Bmw emblemer på senterkoppene på felgene, byttet til silverline blinkpærer foran for å slippe den oransje glansen i løkta. Tenkte jeg skulle få kjøpt noen M-tech pedaler også for å få det komplett.
Rukke Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Helt rå. Blir så mye råere med m-tech II. Ser mer hissig ut . Vurderer å ettermontere det på min. Har du den oppgraderte motoren på 143 hk eller?
Steffan C Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Fantastisk pen bil . IKKE bytt skilt, mye penere de goe gamle .
///Magnus Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 pen! velkommen i e46 cupe klubben angående 6`er lyden,så har min bilså masse lyddempere bakigjennom eksosen at man hører ikke at den går,så uten effektanlegg er det lydmessig det samme om du har 4 eller 6 sylindre. Det er jeg absolutt ikke enig i. Har kjørt begge og jeg mener det er stor forskjell. Muligens ikke i prestanda, men gjør veldig mye med følelsen. Ellers nydelig bil. Hvor mye er den senket? Har lyst på M-tech jeg også, men synes egentlig jeg har brukt nok penger som jeg ikke får igjen ved salg allerede... Det får bli på min neste bil; M3...
Borgis Skrevet Juni 6, 2006 Skrevet Juni 6, 2006 hvilken et har du på felgene og hvilket senkeset har du på bilen. meget fin bil
2001e46coupe Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Skrevet Juni 6, 2006 det er ap fjører, mener det skal være 40/20. men syns den er litt høy bak så blir vel noe nye fjører bak etterhvert, et på felgene er jeg ikke sikker på nå, men kan a sjekke det hvis du vil ha det. Kommer snart noe update bilder, siden sist har jeg gjort følgende: -montert m-tech girkule m/lys -montert m-tech pedalsett -lagt inn m-tech mattesett -byttet innsats i bakfanger for å få plass til litt grommere eksos -byttet bakre lyddemper og nye stusser + en seriøs griiisepolering som virkelig gjorde seg. Fikk feil baklamper fra koed så de er sendt i retur men ser ut til å være borte, koed finner de i allefall ikke. Speilene har jeg fått så de må bare til lakk.
2001e46coupe Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Skrevet Juli 10, 2006 http://www.dropshots.com/2001e46coupe Tok noen nye bilder i stad etter oppgraderingene, beklager dårlig bildekvalitet grunnet mobilkamera! Hva tycks?
kilronan Skrevet Juli 11, 2006 Skrevet Juli 11, 2006 -byttet innsats i bakfanger for å få plass til litt grommere eksos -byttet bakre lyddemper og nye stusser Heisann, Hva slags eksos er dette da? Det så pent ut -)
2001e46coupe Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Skrevet Juli 11, 2006 Det er Fredrik Halvorsen som har sveisa den fra bunn av, er bare byttet bakpotte og stusser. http://www.halvorsen-tuning.com/ Vurderer også å gå til innkjøp av et justerbart senkesett, noen som har erfaringer eller formeninger om hva som er bra på min bil?
Vangen Skrevet Juli 14, 2006 Skrevet Juli 14, 2006 Nydelig bil du har må jeg si... Invister i øyelokk og bakrutespoiler.. Da er den komplett... M-Tech II Fanger`n er så nydelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå