aavar Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Hei! Jeg skal selge godbilen min også klarer jeg ikke å finne ut hva stylingsettet mitt heter. Noen som kan hjelpe meg? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1051077 MVH Aavar Magnus Stava Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 Mtech 1:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aavar Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2006 Takker Er det forresten noen som vet hvordan jeg finner ut hvor mye bilen min er senka? De papirene som følgte med bilen er på tysk (Er det noe spesiellt sted det står?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 der senkensetten senken dem bayern motorwerche mit 40mm auf dem bakken, kanskje? hehe tror faktisk ikke det pleier å stå hvor mye det senker. kan sjekke mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 2, 2006 Share Skrevet Mai 2, 2006 M-tech 1 er lett å kjenne igjen pga de rillene nederst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå