aavar Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Hei! Jeg skal selge godbilen min også klarer jeg ikke å finne ut hva stylingsettet mitt heter. Noen som kan hjelpe meg? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1051077 MVH Aavar Magnus Stava Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 Mtech 1:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
aavar Posted May 2, 2006 Author Share Posted May 2, 2006 Takker Er det forresten noen som vet hvordan jeg finner ut hvor mye bilen min er senka? De papirene som følgte med bilen er på tysk (Er det noe spesiellt sted det står?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 der senkensetten senken dem bayern motorwerche mit 40mm auf dem bakken, kanskje? hehe tror faktisk ikke det pleier å stå hvor mye det senker. kan sjekke mine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted May 2, 2006 Share Posted May 2, 2006 M-tech 1 er lett å kjenne igjen pga de rillene nederst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts